غمکده یاس

**داســـــــتان تنهایی من ورویـــــــــــــــــــــا**

غمکده یاس

**داســـــــتان تنهایی من ورویـــــــــــــــــــــا**

نشان عشق..............

نظرات 4 + ارسال نظر
یه دوست......۲۵۴ یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:35 ق.ظ

ماه من غصه نخور زندگی جزر و مد داره

دنیامون یه عالمه آدمه خوب و بد دالره

ماه من غصه نخور همه که دشمن نمیشن

همه که پر ترک مثل تو و من نمی شن

ماه من غصه نخور مثل ماها فراوونه

خیلی کم پیدا میشه کسی رو حرفش بمونه

ماه من غصه نخور گریه پناه آدماست

تر و تازه موندن گل مال اشک شبنماست

ماه من غصه نخور زندگی بی غم نمیشه

اونی که غصه نداشته باشه آدم نمیشه

ماه من غصه نخور خیلیا تنهان مثل تو

خیلیا با زخمای زندگی آشنان مثل تو

ماه من غصه نخور زندگی خوب داره و زشت

خدا رو چه دیدی شاید فردامون باشه بهشت

ماه من غصه نخور زندگی بی غم نمیشه

اونی که غصه نداشته باشه آدم نمیشه

ماه من غصه نخور دنیا رو بسپار به خدا

هردومون دعا کنیم تو هم جدا منم جدا

یار مهربون یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:37 ق.ظ



زندگی با ادماش برای من یه قصه بود

توی این قصه کسی با کسی اشنا نبود

همه خنجر توی دستو خنده روی لبشون

توی شهر صدایی جز گریه بی صدا نبود

همه خنجر توی دستو خنده روی لبشون

توی شهر صدایی جز گریه بی صدا نبود

نمی خوام مثل همه گریه کنم دیگه گریه دلو وا نمیکنه

قصه های پشت این پنجره ها غمو از دلم جدا نمی کنه

قصه ماتم من هر چی که بود هرچی که هست

قصه ماتم قلب خسته یه آدمه

وقت خوابه دیگه دیره نمی خوام قصه بگم

از غمو غصه برات هرچی بگم بازم کمه

نمی خوام مثل همه گریه کنم دیگه گریه دلو وا نمیکنه

قصه های پشت این پنجره ها غمو از دلم جدا نمی کنه

قصه ماتم من هر چی که بود هرچی که هست

قصه ماتم قلب خسته یه آدمه

وقت خوابه دیگه دیره نمی خوام قصه بگم

از غمو غصه برات هرچی بگم بازم کمه

یار مهربون یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:52 ب.ظ



یه اردکه پاش گیر کرده بوده به در اتوبوس و اتوبوس هم داشته میرفته و اردکه


میگفته مگ مگ و مسافرها می گفتن : آمریکا

میسی یار مهربان ممنونم از لطیفه هات دستت درد نکنه باعث شدی یه کم بخندم

یار مهربون یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:53 ب.ظ

قد گل ، قد خدا ، قد تموم عاشقا

قد شب ، قد دعا ، قد دلای با صفا

قد من ، قد خودتت

قد کدوم بلند تره !؟


***

لبخندت را به هر قیمتی خریدارم

شوخی کردم !

نخندیا !

۱۰۰۰ تومن بیشتر ندارم

ممنونم یار مهربان که همیشه بهم سر میزنی بازم بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد