غمکده یاس

**داســـــــتان تنهایی من ورویـــــــــــــــــــــا**

غمکده یاس

**داســـــــتان تنهایی من ورویـــــــــــــــــــــا**

تو از دنیا جدایی..............


 

نظرات 3 + ارسال نظر
یار مهربون/ع دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:46 ب.ظ



هرگز به کسی نگاه نکن وقتی قصد دروغ گفتن داری... هرگز به



کسی محبت نکن وقتی قصد شکستن قلبش را داری... هرگز



قلبی را قفل نکن وقتی کلیدش را نداری

علیرضا/ش سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:25 ق.ظ

دلم خیلی گرفته
دلم گرفت از این روزا از این روزای بی نشون

از این همه دربه دری از گردش چرخ زمون

دلم گرفت از آدما از آدمای مهربون

از این مترسکای پست از همدلای همزبون

تو هم که بی صدا شدی آهای خدای آسمون

آهای خدای عاشقا تویی فقط دلخوشیمون

آره دلم خیلی پره از غمای رنگاورنگ

از جمله دوستت دارم دروغای خیلی قشنگ

تو هم که بی صدا شدی آهای خدای آسمون

آهای خدای عاشقا تویی فقط دلخوشیمون

آره دلم خیلی پره از غمای رنگاورنگ

از جمله دوستت دارم دروغای خیلی قشنگ.....

علیرضا/ش سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:33 ق.ظ

خدایا!

امروز که پنجره ای برای تماشا

و حنجره ای برای صدا زدن فرشتگان ندارم

امیدم به توست

پس بی آنکه نامم را بپرسی

و دفترهای دیروزم را ورق بزنی

دوستم داشته باش.

ممنونم از شعر قشنگت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد