غمکده یاس

**داســـــــتان تنهایی من ورویـــــــــــــــــــــا**

غمکده یاس

**داســـــــتان تنهایی من ورویـــــــــــــــــــــا**

مســــــــــــافر من...........

 

میخوام واستون جریان سفر رویا رو بگم آخه 

 

رویای من یه مسافر بود که  مجبور بود بره 

 

و یاسشو تنها بذاره اون دلش نخواست که بره 

 

اما خوب مجبور بود که بره خوب مگه نه اینکه 

 

میگن مسافرا باید برن خوب رویای منم باید میرفت 

 

اما ای کاش یه کم دیگه میموند یه ذره دیگه می موند 

 

تا یاسش  بزرگتر بشه و بتونه گلیم خودشو از آب 

 

بیرون بکشه . 

 

اما نتونست بمونه چون عجل بهش مهلت نداد که بمونه 

 

من هنوز خودمم موندمه که چجوری رفت اون  عادت  

 

نداشت بدون خداحافظی بره اما نمیدونم چرا اینبار  

 

بدون اینکه حتی یاسشو ببوسه رفت.اون رفت 

 

 وهنوز یاس  مونده که چرا  رویا اونو حتی نبوسید  

 

وبهش نگفت یاسی جون من میرم  

 

 

مامانی مواظب خودت باش. 

 

رویا به یاسی نگفت که این دنیا پر از گرگه دخترکم  

 

مواظب  خودت باش 

 

رویا حتی به یاسی نگفت که یاس مامانی شبا از 

 

تنهایی نترس من از اون بالا مواظبتم آخه اون که 

 

 میدونست یاسی از تنهایی میترسه 

 

 

اون که میدونست یاسش از تاریکی وحشت داره

 

نمیدونم چرا رویا اینا رو به یاسی نگفت 

 

نمیدونم چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟..............

نظرات 7 + ارسال نظر
یار مهربون چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:58 ق.ظ

باست...

عشق با روح شقایق زیباست عشق با حسرت عاشق زیباست

عشق با نبض دقایق زیباست عشق در حسرت دیدار تو بودن زیباست



راز شاد زیستن انجام انچه دوست داری نیست ،بلکه دوست داشتن ان چیزی است که انجام می دهیم.



به کسی عشق بورز که لایق عشق باشد نه تشنه عشق ،زیرا تشنه روزی سیراب می شود.



مهر و محبت چیزی است تقسیم شدنی ولی عشق نه.



عشق ورزیدن به کسی که لیاقت دوست داشتن را ندارد نوعی اسراف در محبت است.

تــــــــــــــــــــــنها

یار مهربون چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:55 ب.ظ


بگذار بسوزم ز غم هجر تو مادر
دانی به چه روزم ز غم هجر تو مادر
آن شمع مزارت که بسوزد به قیامت
من چشم بدوزم ز غم هچر تو مادر .

امیدوارم که هیچ کس داغ مادر نبینه

یار مهربون چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:12 ب.ظ


آبروی اهل دل ازخاک پای مادراست
هرچه دارنداین جماعت ازدعای مادراست
آن بهشتی راکه قرآن میکندتوصیف آن
صاحب قرآن بگفتازیرپای مادراست
آنکه نیک است همیشه باقیست

مرگ آغازدگرزیستن است

اری یار مهربان مرگ آغازی دیگر است برای دوباره زیستن

الهه جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:16 ق.ظ http://elahe20.blogsky.com

سلام عزیزم
من 20 سالمه ولی سه ماه بیشتر نیست مادر دار شدم.
تو همه این سالا کنارم بود ولی من دوسش نداشتم.
حالام که باهاش دوست شدمو دوسش دارم فهمیدم اونقد که من اونو دوست دارم اون منو دوست نداره خودش گفت اما از همه تو دنیا بیشتر دوسش دارم.

الهه مهربونم شاید مادرت به دلیلی لین حرفو بهت زده باشه

اما بدان و مطمئن باش که دوستت دارد چون یه مــــــــــــادر هیچ وقت نمیتونه از بچه هاش نفرت داشته باشه چون یه مادره

و بدون که اون دوست داره توهم دوستش داشته باش

و نذار که بعد ها پشیمون بشی که چرا دوستش نداشتی

امیدوارم که همهیشه در کنار هم موفق باشید

یه دوست...... سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:10 ق.ظ

یادم باشه

یادم باشد حرفی نزنم که به کسی بربخورد


نگاهی نکنم که دل کسی بلرزد


خطی ننویسم که آزار دهد کسی را


یادم باشد که روز و روزگار خوش است


وتنها دل ما دل نیست


یادم باشد جواب کینه رابا کمتر از مهر



و جواب دورنگی را با کمتر از صداقت ندهم


یادم باشد باید در برابر فریادها سکوت کنم


و برای سیاهی‌ها نور بپاشم


یادم باشد از چشمه، درس خروش بگیرم و از آسمان درس پاک زیستن


یادم باشد سنگ خیلی تنهاست


یادم باشد باید با سنگ هم لطیف رفتار کنم مبادا دل تنگش بشکند


یادم باشد برای درس گرفتن و درس دادن به دنیا آمدم... نه برای



تکرار اشتباهات گذشتگان یادم باشد زندگی را دوست دا

رم

بازم مثل همیشه ممنونم که بهم سر میزنید میسی

عطیا سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:39 ب.ظ http://www.mehrbaaraan.blogfa.com

قاصدک حرف دلم را تو فقط می دانی نامه عاشقیم را تو
فقط می خوانی قاصدک هیچ کس با من نیست همه رفتند
تو چرا می مانی؟؟؟
..............
سلام عزیزم بیا پیشم که خیلی دلتنگتم

چشم گلم حتما میام

محبوب یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:18 ب.ظ http://give-me-all-baby.blogfa.com/

عزیزم واقعا قشنگ بود
اشکم در اومد
خوشحال میشم یه سری به منم بزنی
اگه دوس داشتی تبادل لینک کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد