غمکده یاس

**داســـــــتان تنهایی من ورویـــــــــــــــــــــا**

غمکده یاس

**داســـــــتان تنهایی من ورویـــــــــــــــــــــا**

این شعرو یکی از دوسام واسم نوشته که خیلی هم واسم عزیزه

 

دانلود دکلمه شعر 

 کلمات کلیدی=دانلود-دانلود شعر-دانلود شعر فرشته ی من-دکلمه-دانلود دکلمه-درمورد دکلمه-متن شعر-متن دکلمه-شعر و دکلمه-

نظرات 22 + ارسال نظر
سارا جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:36 ب.ظ

چه شعر زیبایی
خودت نوشتی؟
رستی بابت مادرت متاسفم
خوب تو شعر بهش واژه ها رو آمیختی

نه مهربونم سارا جون این شعر و یکی از دوستام واسم نوشته البته با توجه به داستان زندگیم اینو به درخواست من نوشته که ازش خیلی خیلی ممنونم

واز تو هم ممنونم که به غمکده یاس اومدی بازم بهم سر بزن منتظرتم

عطیا جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:52 ب.ظ http://www.mehrbaaraan.blogfa.com

سلام سلام جیگر طلا اومدم که نگی بی معرفتم عسلم
عالی ی ی ی

ممنونم که اومدی آجی جونم بازم بیا من همیشه چشم انتظارتم

فانی شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:58 ق.ظ


این عمر به ابر نو بهاران ماند

این دیده به سیل کوهساران ماند

ای دوست چنان بزی که بعد از مردن

انگشت گزیدنی به یاران ماند

یاغی شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:38 ب.ظ http://www.sedayeh-yaghi.blogfa.com

سلام دوست خوبم.خیلی شعر قشنگی بود.وقتی وبلاگتو میخونم گریه م میگیره.خیلی با احساس مینویسی
عنوان وبلاگم :گیتارشکسته www.nmrn.blogfa.com

ممنونم یاغی جون که بهم سر میزنی بازم به دیدنم بیا

من دوست ندارم که اشک های شما رو ببینم و ببخشید اگه وبم باعث

گریه شما ها میشه من این غمکده روساختمه تا درد دل های یاسی به رویا رو توش بنویسم اما دوست ندارم که کسی ناراحت بشه

مهربونم بازم به دیدنم بیا

عطیا شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:00 ب.ظ http://www.mehrbaaraan.blogfa.com

اومدم بگم گل من دوست دارم ...!!!

منم دوست دارم آبجی جونم

حسین(دلشکسته آسمانی) دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:35 ب.ظ http://pars1988h.blogfa.com

محرم: ماه شهادت، اسارت و دلدادگی به حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام را به شما و خانواده محترم تسلیت عرض میکنم...
تو این ماه عزیز من رو هم نبر از یاد[گل] التماس دعا[گل]
بهم سر بزنید...

ممنونم به شما هم تسلیت میگم این ایام عزاداری دخت نبی را

امیدوارم که ماه ژر فیض و برکتی باشد برای شما وخانواده محترمتان

ABO دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:15 ب.ظ http://Dj-ABO-206.Blogfa.Com

Salam yasama jOOn mamnoun ke sar zadi on nazar dadi..Webe Toam ghashange....linket kardam..man o ba Onvane webam linki konin mamnoun..

چشم و ممنون که بهم سر زدین بازم بیا

مهدی @ وبلاگ شاعر @ دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:41 ب.ظ



میسی

جواد دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:50 ب.ظ http://www.allthings73.blogsky.com

دیباچه ی عشق و عاشقی باز شود


دلها همه آماده ی پرواز شود


با بوی محرم الحرام تو حسین


ایام عزا و غصه آغاز شود

ماه محرم تسلیت باد

به شما هم تسلیت میگم ممنون که اومدی بازم بیا منتظرتم

تسنیم تنها چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:06 ب.ظ http://www.tasnimtanha.blogfa.com

وبلاگ خوشجلی داری
خوش بحالت که همه دوستت دارن
اخه مثل من بد عنق نیستی
مراقب خودت باش

اجی جونم تو هم خیلی مهربونی و همه دوست دارن باور کن گلم

اما تو یه کم از دنیا ناراحتی واسه همینه که فکر میکنی کسی دوست نداره

تو واسه من همیشه عزیزی

سحر شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:59 ب.ظ

سلام. شعر زیبایی ُ اما فکر نمیکنم لزومی داشته باشه نصف وبلاگ رو به این اختصاص بدی. او هم با این وضعیت.
دستت درد نکنه. آبجی خوشگله. کمی هم به فکر خودت باش. گذشته هارو فراموش کن
. سعی کن یه دوست پیدا کنی که خاطرات گذشته رو فراموش کنی.

ممنونم ابجی ولی این شعر واسه من ارزش اینو داره که حتی اگه لازم باشه تموم غمکده رو اختصاص میدم به این شعر

بازم ممنونم دوباره بهم سر بزن

مامان سینا جون یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:38 ب.ظ http://sina87.blogfa.com

سلام یاسی جون
خوبی ؟چه خبر عزیزم؟
چندین بار به وبت سر زدم اما نمی دونم مشکل از سیستم منه یا از وب تو هست من صفحه وبتو کامل ندارم وتنها تصاویر دیده میشه وبقیه با حروف انگلیسی و لاتین می باشد امید وارم این مشکل هر چه زودتر بر طرف بشه

ممنونم عزیزم که اومدی نمیدونم والا فکر کنم مشکل از سیستمت باشه آخه بقیه که میان نگفتنه که وب مشکلی داره بهر حال امیدوارم که واست وبلاگ من باز بشه

مممنونم که اومدی دوستت دارم

**علی** یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:04 ب.ظ http://kalamenuor.mihanblog.com/

سلام
کاش می شد باردیگر سرنوشت از سر نوشت
کاش می شد هر چه هست بر دفتر خوبی نوشت
کاش می شد از قلمهایی که بر عالم رواست
با محبت, با وفا, با مهربانیها نوشت
کاش می شد اشتباه هرگز نبودش
در جهان داستان زندگانی بی غلط حتی نوشت
کاش دلها از ازل مهمور حسرتها نبود
کاین همه ای کاشها بر دفتر دلها نوشت.... !!!!





بروزم

ممنونم چشم حتما میام

عادل جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 ق.ظ http://gedul.blogfa.com

سلام
با مجنون خسته به روزم
وبلاگم منتظر چشمهای شماست

چشم حتما میام

عادل شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:05 ب.ظ http://gedul.blogfa.com

سلام
شاید با آخرین مطلب به عنوان برای من خسته دل به روزم

علیرضا/ش چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:23 ب.ظ


گر فراق بین ما صد منزل است

یادتو همواره درجان ودل است

مرغ شب خواب است وازعشق تو بیدارم هنوز،

دیده نابیناشدومشتاق دیدارم هنوز

من میخوام اسیر بمونم تو حریم ناز چشمات

تو بمونی قفل قلبم من بشم تموم حرفات


دو تا آدم برفی دو طرف رودخونه عاشق هم میشن
از آتیش عشق همدیگه آب میشن تا بلکه وسط رودخونه به هم برسن...

تو مرا می فهمی... من تو را می خواهم و همین ساده ترین قصه ی یک انسان است.
تو مرا می خوانی من تو را ناب ترین شعر زمان می دانم و تو هم می دانی تا ابد در دل من خواهی ماند.

خوشبختی به کسانی روی می آورد که برای خوشبخت کردن دیگران می کوشند

نقاشی تو را می کشم ولی به جای رنگ قرمز به قلب فلزی ات ضد زنگ می زنم ! تا از آسیب اشک هایم در امان باشد!!!

هوس بازان کسی را که زیبا میبینند دوست دارند اما عاشقان کسی را که دوست دارند زیبا می ببنند

دنیا مث بازی گل یا پوچ میمونه .......**.......با تو گل بی تو پوچ

هرگز وقتت رو برای کسی که حاضر نیست وقتشو برای تو بگذرونه ، نگذار !

ミماشین زندگیتو جلوی خونه ی هر عشقی پاک نکن ، ممکنه چرخهای قلبتو پنچر کنن!


در قمار زندگی عاقبت ما باختیم
بس که تک خال محبت بر رفیق انداختیم

مشکلات خود را با مداد بنویس و پاک کن را در اختیار خدا بگذار

ضربات کوچک درختان عظیم را از پا در می آورد !

می خواهم بدون اسارت دوستت بدارم،
با آزادی کنارت باشم،
بدون اصرار تو را بخواهم،
با احساس گناه ترکت نکنم، با سرزنش از تو انتقاد نکنم و با تحقیر به تو کمک نکنم،
و اگر تو نیز با من چنین باشی، یکدیگر را غنی خواهیم
--

این جمله همیشه یادت باشه : زندگی گل سرخئ است که گلبرگهایش خیالی وخارهایش واقعی است

یکی بود یکی نبود یه روز زمین عاشق خورشید شد و گفت دورت بگردم ! بعدش تا ابد موند تو رودربایستی

هنگامی که دری از خوشبختی به روی ما بسته میشود، در دیگری باز میشود ولی ما اغلب چنان به در بسته چشم میدوزیم که درهای باز را نمیبینیم!

ازم پرسید: دوستم داری؟ گفتم آره...گفت چقدر؟ گفتم از اینجا تا خدا...اشک تو چشاش جمع شد و گفت: مگه الان نگفتی که خدا از همه چیز به ما نزدیک تره .

یه دوست خوب میگفت: آدما مثل کتابن تا وقتی تموم نشدن جذابن.پس سعی کن خودتو جلوی دیگران ورق نزنی تا زود تموم نشی.چون وقتی تموم بشی میرن سراغ یکی دیگه...!!

تصور کن اگر قرار بود هر کس به اندازه ی دانش خود حرف بزند چه سکوتی بر دنیا حاکم میشد ... ..... ناپلئون

انسان هیچ وقت بیشتر از آن موقع خود را گول نمی‌زند که خیال می‌کند دیگران را فریب داده است

درباره درخت، بر اساس میوه‌اش قضاوت کنید، نه بر اساس برگهایش


خداوند به هر پرنده‌ای دانه‌ای می‌دهد، ولی آن را داخل لانه‌اش نمی‌اندازد

آنقدر شکست خوردن را تجربه کنید تا راه شکست دادن را بیاموزید

هنر است دوباره سئوال کنی، تا اینکه یکبار راه را اشتباه بروی

کسی که در آفتاب زحمت کشیده، حق دارد در سایه استراحت کند

اگر هرروز راهت را عوض کنی، هرگز به مقصد نخواهی رسید

در اندیشه آنچه کرده ای مباش، در اندیشه آنچه نکرده ای باش


فردا هایی که هیچ وقت نمیرسند هم بهانه خوبی است برای امیدوار بودن،
برای زندگی بهتر داشتن،
برای یک نفس راحت کشیدن
خدایا شکر

علیرضا/ش جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:18 ب.ظ

دختر جوان اسیر دام اینترنت !! + ماجرای واقعی

او یک روز گفت: اگر وضعیت مالی مناسبی داشت، حتما به خواستگاری ام می آمد؛ اگرچه یک راه دیگر هم وجود دارد تا والدینم مجبور شوند با ازدواجمان موافقت کنند و آن این که از خانه فرار کنم و به مشهد بیایم.
خراسان: خودم را در اتاقم زندانی کرده بودم و فکر می کردم ارتباط با پسر جوانی که هر روز از طریق چت حال و احوال همدیگر را می پرسیدیم می تواند راه مناسبی برای نجات از تنهایی هایم باشد!

دختر جوان با چشمانی اشکبار در دایره اجتماعی کلانتری نواب مشهد، افزود: پدر و مادرم شاغل هستند و ما در تهران زندگی می کنیم. من از روزی که خودم را شناختم تنها بودم و همیشه حسرت می خوردم که ای کاش مثل هم کلاسی هایم با والدینم سرسفره می نشستم و یا خواهر و برادری داشتم که حداقل با او حرف می زدم و درد دل می کردم.

متاسفانه از حدود یک سال قبل با پسری که خودش را پدرام معرفی می کرد و اهل مشهد بود آشنا شدم. ما هر روز با هم چت می کردیم. پدرام با جملات احساسی و عاشقانه مرا شیفته و دلباخته خودش کرد و همیشه می گفت: کاش موقعیتی پیش می آمد تا همدیگر را از نزدیک می دیدیم.

او یک روز گفت: اگر وضعیت مالی مناسبی داشت، حتما به خواستگاری ام می آمد؛ اگرچه یک راه دیگر هم وجود دارد تا والدینم مجبور شوند با ازدواجمان موافقت کنند و آن این که از خانه فرار کنم و به مشهد بیایم. متاسفانه من که او را فرشته نجات خودم می دیدم، مرتکب اشتباه بزرگی شدم و به امید او از خانه فرار کردم و به مشهد آمدم.

دختر جوان افزود: من و پدرام در محلی که با هم قرار گذاشته بودیم برای اولین بار همدیگر را دیدیم و سپس همراه او به خانه ای در حاشیه شهر رفتیم. متاسفانه در آن جا پدرام چهره واقعی خودش را نشانم داد. او مرا زندانی کرد و پس از چند ساعت ۲ نفر از دوستان شیطان صفتش نیز آمدند و…!

آن ها مرا با وضعیتی بسیار اسفناک در یکی از خیابان های خلوت مشهد، رها کردند و گریختند. نمی دانم با کدام عقل از خانه فرار کردم و با توجه به قول و قراری که با پدرام برای ازدواج و آینده گذاشته بودیم، اصلا فکر نمی کردم او چنین دامی برایم پهن کرده باشد و به این راحتی عفت و حیثیتم را از دست بدهم. ای کاش با پدر و مادرم صحبت می کردم و درپیله اینترنتی گرفتار نمی شدم.

در پی اظهارات این دختر جوان، تیم های اطلاعات و عملیات پلیس مشهد، به طور ویژه وارد عمل شدند و با توجه به سرنخ های موجود، ۳ متهم پرونده را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردند.

علیرضا/ش جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:22 ب.ظ

اشتباهات انسان در ابتدا رهگذرند، سپس میهمان میشوند و بعد صحابخانه!

______________________
ما همواره کارهای احمقانه ی را که انجام داده ایم به نام تجربه به رخ دیگران میکشیم

______________________

فقط با دوست میتوان قهر کرد، غریبه ها ناز ما را نمیکشند

______________________

تجربیات یک انسان شکست خورده با ارزش تر از موفقیت های یک انسان بی تجربه است

______________________

خطاها همیشه در همسایگی حقیقت زندگی میکنند، به همین دلیل فریبمان میدهند

______________________

قطعا خاک و کود نیاز است تا گل سرخ بروید، اما گل سرخ نه خاک است و نه کود!!!

______________________

برگ در انتهای زوال میافتد و میوه در انتهای کمال، بنگر که چگونه میافتی چون برگی زرد یا سیبی سرخ

______________________

مردم اشتباهات زندگی خود را روی هم میریزند و از آنها غولی بوجود میآورند که نامش تقدیر است! جالبه

______________________

همیشه پس از گریه های عمیق، روح ها لبخند میزنند، درست همچون رنگین کمان، که لبخند آسمان پس از باران است

______________________

بگو ای دل در این فردا چه داری، چه میخواهی که در این صحرا بکاری، چه فرقی داشت امروز، دیروز ، که یک عمر است فردا میشماری؟

علیرضا/ش جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:14 ب.ظ

لت آبی تر از دریا عزیزم / به کامت گردش دنیا عزیزم / الهی همیشه چون گل بخندی / بهارانت خوش و زیبا عزیزم

تمام نفس های امروزم را تقدیمت میکنم تا به دوست داشتن دیروزم شک نکنی

توی کلبه، توی بیشه، رو غبار گرم شیشه، مینویسم با تو هستم از گذشته تا همیشه

آبی باش مثل آسمان تا به هوای تو مدتی سر به هوا باشیم

زین شاخه به آن شاخه پریدن ممنوع / در ذهن به جز تو آفریدن ممنوع / غیر از تو ورد دیگران در قلبم / عمرن، اکیدا، هیچگاه ممنوع

تا دنیا دنیاست بمون کنارم ، من هیچکسو غیر تو دوست ندارم / تا دنیا دنیاست دل من فداته، اول دلی که عاشق خنده هاته

-زیر سایبون چشمات، تو شبستون نگاهت، یه جا گوشه ی اشکات، مچ عشقمو میگیرم / بین پاییز و زمستون انتظار نم بارون، میون نامهربونی تا بخوابی برات میمیرم

دریا باش تا از با تو بودن لذت ببرند و بعضی ها که لیاقت تو را ندارند، در تو غرق شوند

گمان کردم که با من همدل و همراه و همدردی / به مردی با تو پیوستم، ندانستم که نامردی

-باز باران بارید خیس شدن خاطره ها/ مرحبا بر دل ابری هوا / هر کجا هسی باش آسمانت آبی / تمام دلت از غصه های دنیا خالی

رسم ما آوارگان ترک وفای دوست نیست / رسم ما دریا دلان خشکین احساس نیست / ما محبت را به نام دوست ارزان میکنم / تا صداقت زنده است، ما هم رفاقت میکنیم
اشتباهات انسان در ابتدا رهگذرند، سپس میهمان میشوند و بعد صحابخانه!

ما همواره کارهای احمقانه ی را که انجام داده ایم به نام تجربه به رخ دیگران میکشیم

فقط با دوست میتوان قهر کرد، غریبه ها ناز ما را نمیکشند

تجربیات یک انسان شکست خورده با ارزش تر از موفقیت های یک انسان بی تجربه است

خطاها همیشه در همسایگی حقیقت زندگی میکنند، به همین دلیل فریبمان میدهند

قطعا خاک و کود نیاز است تا گل سرخ بروید، اما گل سرخ نه خاک است و نه کود!!!

برگ در انتهای زوال میافتد و میوه در انتهای کمال، بنگر که چگونه میافتی چون برگی زرد یا سیبی سرخ

مردم اشتباهات زندگی خود را روی هم میریزند و از آنها غولی بوجود میآورند که نامش تقدیر است! جالبه

همیشه پس از گریه های عمیق، روح ها لبخند میزنند، درست همچون رنگین کمان، که لبخند آسمان پس از باران است

بگو ای دل در این فردا چه داری، چه میخواهی که در این صحرا بکاری، چه فرقی داشت امروز، دیروز ، که یک عمر است فردا میشماری؟

علیرضا/ش شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:49 ب.ظ

ساعتو نمیشه فهمیداگه بی تو سپری شه . طاقت دوری ندارم ، نمیتونم مگه میشه ؟

————————————————

وقتی تنهاییم دنبال دوست میگردم ، وقتی پیدایش کردیم دنبال عیبش میگردیم ، وقتی از دستش دادیم دنبال خاطراتش میگردیم و باز هم تنهاییم . . .

از عشق گفتم ، گفتی میدونم . از غم گفتم ، گفتی میدونم . از دلتنگی میگم که نمیدونی . . .

————————————————

از اینجا تا همیشه ، غمم تموم نمیشه . بگو که عشق منی ، آخه مگه چی میشه ؟

————————————————

لحظه جدایی از تو ، لحظه اومدن غم ، بعد رفتنت عزیزم ، جون میدم تو دست ماتم .

————————————————

نامت در خاطر من ، یادت در فکر من و مهرت در قلب من نقش بسته است . . .
محوش نکن .

————————————————

بعضیا با غصه پیرن ، بعضیا با غم رفیقن . . .
بعضیا از بس عزیزن از دلها نمیرن .

————————————————

آن کبوتر که لب بام شما پر زد و رفت . . . دل من بود که به شما سر زد و رفت

————————————————

در کنار ساحلت من قایقی شکسته ام . . . تو همان ساحل عشقی که بهت دل بسته ام .

————————————————

هر گاه شادم ، یاد تو غمگینم می کند . هر گاه غمگینم ، یاد تو شادم می کند . پس هر دو را دوست دارم ، چون حکایت از تو می کند .

————————————————

تا کسی رخ ننماید ز کسی دل نبرد ، دلبر ما دل ما برد و ز ما رخ ننمود .

————————————————

سودای دلم قسمت هر بی سر و پا نیست ، خوش باش که یک لحظه دلم از تو جدا نیست .

————————————————

چه شد ای پنجره ی عشق چرا بسته شدی
شاید از همنفسی با دل ما خسته شدی

————————————————

اگر قرار باشد من هم مثل ژول ورن دور دنیا را در هشتاد روز بچرخم ، ترجیح میدهم دور تو بچرخم ، چون تو دنیای منی .

————————————————

تو دنیا سه تا فرشته هست : اولی داره به یتیما غذا میده دومی داره به مردم کمک میکنه سومی که من خیلی دوسش دارم داره این اف رو میخونه

————————————————

الهی من فدای تو / چه کار کنم برایه تو
اگه تو این بیابونا / خاری بره به پایه تو

————————————————

من صفرم، تو دویی
با تو بیستم، بی تو نیستم

————————————————

غم جدا شدن از تو در دل نحیفم زخمها بوجود آورد.
آه، نمیدانم با این زخمها چه کنم…

————————————————

چه دعا بهتر از این: گریه ات از سر شوق
خنده ات از ته قلب، نشود هیچ غروبت غمناک

————————————————

آهای ناز نمکدار، منم عاشق تب دار
ببین دل تو دلم نیست، واسه لحظه دیدار

————————————————

میدونی فرق لبخند تو با لبخند من چیه ؟ تو وقتی شادی میخندی،من وقتی تو شادی میخندم

————————————————

توی زندگیت هرگز اخم نکن چون ممکنه یه نفر فقط به لبخند تو زنده باشه…

در کنار ساحلت من قایقی شکسته ام… تو همان ساحل عشقی که بهت دل بسته ام…

————————————————

من همان قاب تهی خسته و بی تصویرم که برای تو و تصویر دلت می میرم…

————————————————

طبیبان بر سر بالین من آهسته میگفتند که امشب تا سحر این عاشق دلخسته میمیرد ز هر جا بگذرد تابوت من غوغا بپا خیزد چه سنگین میرود این مرده از بس آرزو دارد

————————————————

از شرکت فرش مزاحمتون می شم، اجازه می دی دلم رو فرش زیر پات کنم؟ تا هیچ جا جز دل من پا نذاری!

————————————————

حس و حال من از تو که حرف می‌زنم همه فعل‌هایم ماضی‌اند حتی ماضی بعید ماضی خیلی خیلی بعید کمی نزدیک‌تر بنشین! دلم برای یک حال ساده تنگ شده است …

————————————————

چندیست که بیمار وفایت شده ام در بستر غم چشم به راحت شده ام این را تو بدان اگر بمیرم روزی مسئول تویی که من فدایت شده ام

————————————————

می دونی زیباترین خط منحنی دنیا چیه ؟ لبخندی که بی اراده رو لبهای یک عاشق نقش می بنده تا در نهایت سکوت فریاد بزنه : دوستت دارم

————————————————

دیروز روز جهانی آوارگان بود, توقع داشتم یه تبریک خشک و خالی به ما میگفتی که یه عمریه آوارتیم

————————————————

برای مردن ، افتادن از هیچ ارتفاعی لازم نیست….. فقط کافیست از چشم تو بیافتم

————————————————

مهم نیست که قشنگ باشی، قشنگ اینه که مهم باشی حتی برای یه نفر……….

————————————————

توی اردو گاه قلبتء منم یه اسیر جنگیء تو منو شکنجه میدیءتوی این قلعه ی سنگی

————————————————

گرچه از دوری این فاصله ها مأیوسم از همین فاصله ی دور تو را می بوسم

————————————————

دلم برای دیدنت چه شاعرانه لک زده. بلور قلب کوچکم ز دوریت ترک زده

————————————————

به حساب بانکی شما ملیونها بوسه عشق واریز کردم شما می توانید بطور شبانه روزی از طریق مهر کارت برداشت نمائید!

————————————————

عشق آلوچه نیست که بهش نمک بزنی، دختر همسایه نیست که بهش چشمک بزنی، غذا نیست که بهش ناخونک بزنی، رفیق نیست که بهش کلک بزنی عشق مقدسه , باید جلوش زانو بزنی

————————————————

شمع سوزان توام اینگونه خاموشم نکن از کنارت رفته ام اما فراموشم نکن

————————————————

گل من خبرنداری دل گلدونت میگیره اگه توپژمرده باشی گلدونت برات میمیره

————————————————
لبهای مرا از همه استثنا کن

یک بوس خصوصی به لبم اهدا کن !



بوسیدن قول ماندن نیست شروع با هم بودنه

درک و هم را فهمیدن و حس به هم رسیدنه . . .




دلم کرده هوایت نازنینم

دلم برات تنگ شده بود، چشمامو فرستادم تا ببینمت…
——————————————————–

من یک ماهی کوچکم که توی قلب شیشه ای دل تو زندگی می کنم، می دونی اگه دلت بشکنه من می میرم؟
——————————————————–

اتل متل پریوش دلم برات رفته غش، چه با پیام چه با تک، دوست دارم وروجک!
——————————————————–

اتل متل ستاره، گلم دوسم نداره. نه اس ام اس نه یه زنگ، دلم شده براش تنگ.
——————————————————–

اگه ۸ لایه ایزوگامت کنن…
باز هم معرفت ازت چکه می کنه!
——————————————————–

داستان زندگی من قصه ایست که متن آن وجود توست و پایانش نبود تو
——————————————————–

قلب مهربانت مثلثی را می ماند در دریای عشق
مرا در خود کشیدی برمودای من!
——————————————————–

آسمان هر کس به اندازه معرفت اوست، بی شک آسمان تو بی انتهاست.
——————————————————–

دفتر نقاشی من تو شهر غم گم شده، به کی بگم با معرفت دلم برات تنگ شده؟
——————————————————–

به بهاران سوگند که تو برخواهى گشت، من به این معجزه ایمان دارم.
——————————————————–

ما هرگز اطرافیانمان را فراموش نمى کنیم، بلکه تلاش مى کنیم آنها را به یاد نیاوریم.
——————————————————–

می دونی قشنگی زندگی چیه؟ تو بی خبرباشی و یکی دیگه برات پیش خدا دعا کنه
——————————————————–

خودکارم را از ابر پر می کنم و برایت از باران می نویسم
——————————————————–

آن روز که به دنیا آمدی، یک نفر بودی برای یک دنیا، ولی حالا یک دنیا هستی مال من
——————————————————–

برای آدم نابینا، شیشه و الماس یکیه. اگر کسی قدرتو ندونست، فکر نکن تو شیشه ای، اون کوره.
فدای بوسه هایت ! نازنینم

تمام صورتت پنکیک پوش است

بگو بوسم کجایت نازنینم





هی اس ام اس برو پیش اونی که فکر میکنم. اگه کار داشت مزاحمش نشو. اگه خواب بود آروم ببوسشو برگرد. اگه تو رو خووند بهش بگو که دوسش دارم.!

می خوام یه چیز بگم ، گر چه دوریم ز هم / نمی ذارم توی دلم ، جا بگیره غصه و غم .




تو طبیبی و من بیمار عشق تو ام ، آیا می توانی مرا درمان کنی ؟ چگونه ؟




از وقتی که رفتی جات خیلی خالیه / نمی تونم توصیف کنم که حالم چه حالیه .
یادم باشد و یادت نرود که همه ی ما برای یکبار ایستادن ، هزاران بار افتاده ایم !




چه قدر سخت است منتظر کسی باشی که هیچ وقت فکر آمدن نیست .




قشنگ ترین لحظات را کسی به تو میده که بتونه غمگین ترین لحظات را از تو بگیره .





عاشقی اولش خوبه آخرش سخته / نیست کنارم ، رفته خیلی وقته .
مثل باران خنده هایت دیدنی است
شهر خاموش صدایت دیدنی است
مهربانی معنی لبخند توست
خنده هایت بی نهایت دیدنی است

دوست ها تیکه هایی از پازل اند که از یکیش کم بشه هیچی جاشو نمیگیر ه و اون پازل هیچ وقت کامل نمیشه ... تو یکی از همون تیکه هایی که هیچ وقت گمت نمیکنم

میدونم تا مسیج میاد دعا میکنی که من باشم میخواستم بگم دعات مستجاب شد

تقصیر دلم چیست اگر روی تو زیباست حاجت به بیان نیست که از روی تو پیداست من تشنه یک لحظه تماشای تو هستم افسوس که یک لحظه تماشای تو رویاست


لبریزتر از هزار پیمانه شدیم دیوانه‌تر از هزار دیوانه شدیم دیدیم گلی به روی ما می‌خندد از پیله درآمدیم و پروانه شدیم


زندگی فرصت بس کوتاهیست...تا بدانیم که مرگ... آخرین نقطه پرواز پرستو ها نیست...مرگ هم حادثه است...مثل افتادن برگ که بدانیم پس از خواب زمستانی خاک... نفس سبزبهاری جاریست

چه کسی میداند که تو در پیله ی تنهایی خود تنهایی؟
چه کسی میداند که تو در حسرت یک روزنه در فردایی؟
پیله ات را بگشا، تو به اندازه ی یک دنیایی

تقدیم به آنکه دارمش دوست
تقدیم به آن که قلبم از اوست
اگر مهتاب از تن بر کند پوست
جدا هرگز نگردد یادم از دوست


هر کی اومد پیش من یه ذره جاتو نگرفت
هیچ ادایی جای اون نازو اداتو نگرفت
پیش هر نقاشی رفتم تو رو نقاشی کنه
روی هر بومی زدم رنگ چشاتو نگرفت

پرسیدی : منو بیشتر دوست داری یا همه زندگیتو ؟ گفتم : همه زندگیمو قهر کردی و رفتی و هرگز نفهمیدی که همه زندگیمی

تو کتاب خوندم سیگار بده دیگه نکشیدم
تو کتاب خوندم دروغ بده دیگه نگفتم
تو کتاب خوندم عشق بده دیگه کتاب نخوندم

من تو را پرسیدم : ایا خدا تنهاست؟ گفتی خدا هر جا همراه آدم هاست، گفتی خدا خوب است، گفتی که زیباروست، هر انچه ما داریم گفتی فقط از اوست

هترین لذت دنیا زمانیه که اصلا انتظارش رو نداری و زیباترین اونا دوست داشتن است . پس حالا که انتظارش رو نداری، دوستت دارم

*****************************************************************

عشق رو اد کن . غم رو دلیت کن . دروغ رو هک کن . از معرفت کپی بگیر

میدونی چرا خدا به همه دو تا دست ، دو تا پا ، دو تا چشم داده ، اما فقط یکی دونه قلب داده؟ برای این که بگردی ، اون یکیش رو پیدا کنی

همیشه دوست داشتم ابر باشم.چون ابر انقدر شهامت داره که هر وقت دلش میگیره جلوی همه گریه کنه

ای دست تو آرامش
ای پاسخ هر خواهش
تو ساحل آرامش
من موج پریشانم
بر من تو ببخش ای یار
شاید دگر این دیدار
هرگز نشود تکرار

این دل منه!
.
.
.
دیدیش؟
ندیدی؟؟؟
خب معلومه دیگه!
دلم برات یه ذره شده. اونقدر که نمیتونی ببینیش!

متاسفانه نداری!
البته تقصیر هم نداری!
من چیکار کنم نداری دیگه!
دست خودتم نیست که نداری!
خب نداری دیگه بابا
.
.
.
لنگه نداری!

من زیر بارون با چشمام یه آرزم ساخته بودم
واسه دوباره دیدنت زندگیمو باخته بودم
یا آرزومو پس بده یا با دوباره دیدنت به زندگیم نفس بده

یادته بهت گفتم که خشت دیوار دلتم
اما تو منو شکستی
ولی خیالی نیست چون حالا خاک زیر پاتم

دیشب خواستم واسه دل خودم فال بگیرم وقتی فالنامه رو باز کردم چشمم به شعری افتاد که هیچ ربطی به دل من نداشت، تازه فهمیدم که دلم مال خودم نیست...!

قلب فقط قلب فاطی!، عشق فقط عشقه لاتی، رنگ فقط شکلاتی، 6 ماه تو حبس بی ملاقاتی؛ فکر نکنی گنده لاتیم، نه داداش نه ما فقط خاطر خواتیم .

زندگی سخت نیست ما سختش میکنیم
دلها تنگ نیست ما تنگش میکنیم
عشق قشنگ نیست ما قشنگش میکنیم
دل هیچ کس سنگ نیست ما سنگش می کنیم

موقعی که خدا پنجره ی بهشتو باز کرد منو دید ازم پرسید امروز چه آرزویی داری؟؟ گفتم خدایا همیشه مواظب اونی که الان داره این نوشته رو میخونه باش چون برام خیلی عزیزه .

خوردن شیرینی خیلی راحته٬ خوندن داستان شیرین هم راحته٬ اما پیدا کردن دوست شیرین خیلی سخته! تو چطوری منو پیدا کردی؟

اگه بیای پاین منومی بینی
.
.
.
.
.
دیراومدی من رفتم .

عاشقت خواهم ماند بی آنکه بدانی...
دوستت خواهم داشت بی آنکه بگویم...
درد دل خواهم کرد بی هیچ کلامی...
در آغوشت قرار خواهم گرفت بی هیچ کلامی...
در آغوشت خواهم ماند بی هیچ کلامی...
شاید احساسم اینگونه نمیرد

اگه یه وقت احساس کردی توی یه اتاق تنگ و تاریک گیر کردی و دیوار اتاق مدام عقب و جلو میره
و از اون خون می چیکه اصلا نترس چون تو قلب منی...

محمد دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:19 ب.ظ http://bia2webmohammad.blogfa.com

سلام خوبی ؟ من که خوبم

راستی اپم با یه عالمه عکس های بهاری

راستی عیدت مبارک باشه

برات ارزو میکنم که امسال بیشتر بتونی بیای تو نت

فرناز شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:42 ب.ظ http://f-gham90.blogfa.com

ســــــــــــ[قلب]ـــــــــــــــلام وب قشــــــــــــنگی داری گلـــــم....[قلب]

خوشـــــم اومد....[قلب]...

خوشــــحال میـــشم بـــه منم ســـر بزنــــــــی!!!![قلب]

منتـــــظرتـــــم....[لبخند][قلب]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد