غمکده یاس

**داســـــــتان تنهایی من ورویـــــــــــــــــــــا**

غمکده یاس

**داســـــــتان تنهایی من ورویـــــــــــــــــــــا**

یه دنیــــــــــــــــــا دلم گرفتــــــــــــه...............

      

 

ســـــــــــــلام 

 

چنـد وقتــــــــــــــــی بود که دیگــــــــــــــــه توی غمکده یاس پست جدیدی  

 

نگـــــــــــــــــــــذاشته بودم نه اینکه فکر کنید درد دل نداشتم یا اینــــــــــــکه  

 

یاســـــــــــــــی همیشه خوشحــــــــــــــــــــال بوده و غمی توی دلش نبوده    

 

 

نـــــــــــــــه 

 

ولی میخواستـــــــــــــــــــــم تا میتونم کم از غم و غصــــــــــــــــــــه بنویسم  

 

اما خوب روز گــــــــــــــــار ودنیــــــــــــــــــــــا  نمیذارند آدم  راحت و بدون غم  

 

باشــــــــــــــــــــه به قــــــــــول شاعـــــــــــــــــــــــــــر که میگه  

  

 دل بـــی غــــــــــــــــــم در این عـالـــــــــــــــــــــــــــــــم نبـــــاشد   

 

 اگـــــــــــــــه باشــــــــــــد بنــــــــــــــــــــــــــــــــی آدم نبــــــــاشد 

 

خوب پس یاســــــــــــــــــــی هم از این قائده استثنا نیست امــــــــــــــــروز  

 

دلم خیلـــــــــــــــــــی گرفته  چند وقتــــــــــــــــــــی بود که سعی کرده بودم  

 

 کمتر به مـــــــــــــــرگ مـامانـــــــــــــــم فکر کنم اما امـــــــــــــروز با دیدن یه  

 

صحنـــــــــــــــــــــــــــه تموم خاطـــــــــــــــــرات تلخ گذشتمو بیاد آوردم  امروز 

 

 از بیرون که داشتــــــــــــــــــــــم بر میگشتـــــــــــــــــــــــــم خونه از کنـــــار   

 

قبرستـــــــــــــان رد شـــــــــــــــدم با دیدن صحـــــــــــــــــــه تشیع جنازه  به  

 

یاد روزی افتــــادم که مامانمـــــــــــو واســـــــــــــــه همیشـــــــــــــه داشتم  

 

توی همــــــــــــــــــــــــــــــــون مکان جا میذاشتــــــــــــــــم امروز با دیدن این  

 

صحنـــــــــــــــــــــــــــــه یاد روزی افتادم که رویــــامو واســــــــــه همیشـــــه 

 

 از دســـــــــــــــــــــــــــــــت دادم 

 

نمــــــــــــــی دونم تویــــی که اینـــــــــو داری میخــــــــــــــــــــــونی تا الان با  

 

همچنین موقعیتــــــــــــــــــــــــــــــی برخورد کردیه یا نه امــــــــــــــا از خـــــدا 

 

 میخـــــــــــــوام که تا الان توی همچین موقعیتـــــــــــــــــــــی قرار نگرفتـــــــه  

 

باشی آخه خیلـــــــــــــــــــــی سخت و درد ناکه که ببینـــــــــــــــــی عزیزترین   

 

کســـــــــــــــــــــــی رو که توی این دنیــــــــــــــــــــــا داری و همــــــــــــــــــه  

 

داراییــــــــــــــــــــــــــت توی این دنیـــــــــــا هست رو دارن جلوی خودت زیر یه  

 

مشــــــــــــــــــــــــت خاک میکنن و تو هیــــــــــــــــــــچ  کاری نمیتونی بکنی 

   

امروز به یاد روزی افتــــــــــــــــــــــــادم که قشنگــــــــــــــــترین موجود زندگیمو  

 

داشتــــــــــــــــــن توی یه  جای تنــــــــــــــــــگ وتاریــــــــــــــــــــک میذاشتند 

 

ومن هر کاری کـــــــــــــــــــــــــــردم نتونستم براش کاری انجــــــــــــــــــام بدم 

 

هر چی التـــــــــــــــــــــماس کردم که نه این کـــــــــــــــــارو با  رویـــای مــــن  

 

نکــــــــــــــــنید امـــا کســـــــــــــــــــی به حرفـــــــــــــــــــــــام گوش نکــــــرد 

 

هر چی داد و بیداد کـــــــــــــــــــــــــردم  هر چی خواــــــــــــــش کــــردم کـــه  

 

رویـــــامو نذارین توی این جـــــــــــــــــــــــای تاریـــــــــــــــــــــک امـــا کسی به  

 

حرف های  من توجـــــــــــــــــــــــــــــــهی نکرد 

 

وقتـــــــــــــــــــــــــــی برای بار آخر داشتـــــــــــــــــــم صورت مامانمو میدیدم  

 

خیلی دلــــــــــــــــــــــــم شکست صورت قشنــــــــگ ومعصومش اونقـــــــــد  

 

آروم بود  و اونقــــــــــــــــــــــــــد ساکت و آروم خوابیــــــــــــــــــده بود که فکر 

 

 نمی کردی این جســــــــــــــــــــــــــــم آرام و ساکت  واســــــــــــه همیشه 

 

 داره از پیشــــــــــــــــت میـــــــــــــــــــــــــره 

 

اما رفــــــــــــــــــــت و من هر چی خواهــــــــــــــــــش وتمنا کردم فایده ایی  

 

نداشت و رویـــــــای قشنـــــــــــــــــــــــــــگ منو زیر اون همه خاک گذاشتن  

 

هیچ وقـــــــــــــــــــــــت اون روز از یادم نمیره ونمی تونم فرامـــــــــــــوشش  

 

کنم نمی تونم فرامــــــــــــــــــــــــــــــــوش کنم که چجوری داشتن همـــــــه  

 

وجودمو   تــــــــــــــــــــــــوی اون  جای تنـــــــــــــــــگ و تاریـــــــــک میذاشتن 

 

یادم نمیره که چطـــــــــــــــــــــــــور اون روز من همـــــــــــــــه چی رو از دست  

 

دادم  مامانمــــــــــــــــــــــــــــــــو که تموم زندگیــــــــــــــم بود روزگار ازم گرفت  

 

امــــــــــــــــــــــــروز با دیدن این صحنـــــــــــــــــــــــه یه دنیا دلـــــم گرفت و یاد  

 

بی کســـــــــــــــــــــــــــــــی و تنهایـــــــــــــــــــــــــــــــی خودم افتــــــــــــادم 

 

امروز رفتـــــــــــــــــــــــــم سر خاک رویــــــــــــــــــــــــام و باهاش درد دل کردم 

 

وبهش گفتـــــــــــــــــــــــــــم که چقد بهش احتیـــــــــــــــــــــاج دارم  امروز به 

 

 رویــــــــا جونـــــــــــــم گفتــــــــــــــــــــــــم که دلـــــــــــــــــم از غصـــــه داره 

 

میترکه به رویـــــــــــــــــــــــــــــام  گفتم که چقد بهش احتیــــــــــــــــــاج دارم  

 

گفتــــــــــــــــم که چقد بدون اون احســـــــــــــــــاس پوچــــــــــــی میکنم اما  

 

چه فایده هر چــــــــــــــــــــــــــی من گفتم و اشــــــــــــــــک ریختم فایده ایی  

 

نداشت  رویا  همون طور ساکت بود و جوابمو نمی داد 

 

خدایا دلـــــــــــــــم براش یه ذره شــــــــــــــــــــــــــــده  دلتنگشم   

 

 بخـــــــــــــــــــــدا بهـــــــــــــــــــــــــــــــش احـــــــــــــــــتیاج دارم  

 

کمبودشــــــــــــــــــــــــو با تموم وجودم حــــــــــــــــــــس میکنم  تمام وجودم  

 

تمنـــــــــــــای دیدنشـــــــــــــــــــــــــو میـــــکنه 

 

امروز واسه رویــــــــــــــــــــــــــــام یه بوتـــــــــــــــه گل یاس بردم  آخه قرارمون 

 

 بود که هر وقـــــــــــــــــــــت به دیدنش میــــــــــــــرم واسش یه بوتـــــــــــــــه  

 

گـــــــــل یــــــــــــــــاس ببرم  

 

من همیشــــــــــــــــــــــــــــــه گل های یاس رو توی یه گلــــــــــــدون  کوچیک  

 

میذاشتــــــــــــــــــــــــــــــــــم تا زود پژمـــــــــــــــــــــرده نشن 

 

اما امــــــروز اون بوتــــــــــــــــــــــــــه گل یاس رو توی گلـــــــــــــدون نذاشتم 

 

 تا زود پــــــژ مرده  و خشـــــک بشـــــــــــــــــــــــــــه و بمیــــــــــــــــــــــــــره   

 

خواستـــــــــــــــــــــم یاس بمیره  تا رویــــــــــــــا بفهمه که یاسی اونم داره  

 

پــــــــژمرده و خشـــــــــــــــک میشــــــــــــــــــــه 

 

خواستـــــــــــــــــــــــــــم گـــــل یاسی که واسش برده بـــــــــــــــــــودم زود 

 

 پــــژمرده بشــــــــــــــــــــه 

 

تا رویای من بفـــــــــهمه که یاسیـــــــــــش داره پــــــــــژ مــــــــــــــــــــرده و 

 

 خشـــــــــــــــک میشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه  

 

 

نظرات 92 + ارسال نظر
فهیمه ی ღ تنهایی ღ سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 ق.ظ http://www.razerose2.blogfa.com

سلام گلم
خیلی دلگیر بود ...
مرسی خبرم کردی


ممنونم که اومدی فهیمه جونم

خاله ریزه سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:38 ق.ظ http://www.9002747.blogfa.com

سلووووووووم
عاللللللیییییییی بود



ممنونم خاله ریزه جونم

جواد سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 ب.ظ

قربون دلت برم من

سلام اجی
صبا با دوستم تو یه وبلاگ کار میکنن
دوستم هم برای اینکه یکم باش شوخی کنه
رمز رو عوض کرد
{رمز وبلاگ خود صبا-نه خودش و صبا}
و امروز بش گفت
همین

ممنونم جواد جون آخه صبا ناراحت بود فکر کردم شاید بتونم کمکش

کنم اما خوب الان که میگی دوستت باهاش شوخی کرده و رمز


وبلاگشو بهش داده خوشحال شدم از طرف من سلامشو برسون

اتنا سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:21 ب.ظ http://atena87a.blogfa.com

آخی بمیرم یاسی جونم چقدر ناراحتی عسیسم من با خوندنه نوشته هات اشکم گرفت وازخدا خواستم روح مامانتو شاد کنه واون بیامرزه قربونت برم توهم مواظب خودت باش ناناز امیدوارم شادی جایه ناراحتیتوبگیره عسلم



قلبون دلت برم آتنا جونم بخدا دوست نداشتم شما ها رو هم ناراحت کنم شرمنده گلم

غزل سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:33 ب.ظ http://malo0o0osak.blogfa.com

واقعا متاسفم
الهی قربون مامان نازت برم
غصه نخور الن پیش فرشته هاس
مواظب گل یاس خوشگلشه



ممنونم غزل جونم اما گل یاسش چیزی نمونده که خشک بشه

اتنا سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:02 ب.ظ http://atena87a.blogfa.com

عزیزم خوندم چراآخرین آپ نه اینجوری نگو



آتنا جونم دیگه خسته شدمه

عدنان سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 ب.ظ http://a-adnan.blogfa.com

سلام ... چی شده ؟
چرا میخوای بری؟

نمی دونم اما خیلی خسته ام

اریانا سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:29 ب.ظ http://aryanader.blogspot.com

سلام.ناراحت شدم.منم پدرندارم.اماانها راحت شدندماییم که گیرماندیم انهاانجاخوشحالند.ما به خاطرانهابایدشادباشیم .انهاپیش خداازادند ماییم که اینجااسیریم پس غم برای انهابی مورداست .اگه تنهاییم همه مثل ماهستندفقط فکرخودت باش اینجاکسی مارادرک نمی کند

خدا ژدر شما رو هم بیا مرزه وممنونم که اومدی منو هم در غم خودت شریک بدون

مهسا کریمی سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:42 ب.ظ http://www.mahsakarimi.blogfa.com

الهی قربونت بشم که این قدر غم و غصه داری مهسا بمیره غمت و نبینه عزیزم بمیرم برات که اینقدر تنهایی منم تنهام با این که خونوادم و دارم اما باز تنهام خواهری هم ندارم که درد و غمام و بهش بگم یاسی گریه ام گرفت وقتی درد و دلات و دیدم ما دوستات باهاتیم یاسی جونم




ممنونم مهسا جونم منو مثل خواهر خودت بدون گلم


هر وقت دلت گرفت مطمئن باش که من با کمال میل آماده ام تا به حرفات

گوش کنم

محمد سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:34 ب.ظ http://www.bagheri6298.blogfa.com

سلام
از اول تا آخر آپتو خوندم واقعا دردناک وغمگین بود
خیلی خوب احساساتو رو نوشتی واقعا دردناک
ولی اینها آزمایش از طرف خدا تا ایمان وپایداری مان
رو بسنجه ولی اصلا نمیشه درک کرد واقعا متاسف شدم
زندگیه دیگه دوست دارم این آخرین آپت نباشه چون واقعا احساسی نوشتی با این کارت میتونی برای عزیزترین عزیزت لااقل کسانی که این مطالبت را میخونند فاتحه ای بفرستند که این کوچکترین کاریه که من میتونم بکنم واز خدا برایت صبر وآرامش آرزومندم.
انسان یک رهگذر است وتمام بدبختی های او از آن است که نمی خواهد بفهمد غیر از یک
رهگذر چیزی نیست.

ممنونم محمد جان


ولی نمی دونم شاید دیگه نیام و شایدم غمکده رو واسه همیشه بستم

Afshin سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:48 ب.ظ http://afshinama.blogfa.com

دله منم واسش تنگ شده
واسه اونی که خیلی دلتنگشم
دوسش دارم

ایشاالله اونی که دوسش داری زود بیایه پیشت

تسنیم تنها سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:56 ب.ظ http://www.tasnimtanha.blogfa.com

اجی داری با حرفات دلمو به درد میاری
ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
دیدی عوض شدی؟
دیدی دیگه اون یاسی نیستی
بخدا حالم دیگه داره از خودم بهم می خوره
اه



آبجی جونم فدات بشم تو همیشه واسه من عزیزی

و من دوست دارم

ghasedak سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:31 ب.ظ http://earsplitting-silence.blogsky.com

سلام عزیزم
خوبی ؟
عزیزم من نمیدونم کی مادر نازنینتو از دست دادی ولی به هر حال بهت تسلیت میگم با خوندن این پست تحت تاثیر قرار گرفتم و اشکم در اومد منم تو غمات شریک بدون



بهم سر بزن

ممنونم که اومدی و چشم حتما به دیدنت میام

تیتیش سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:50 ب.ظ http://dokhmalzesht.blogfa.com

شلام

عجیج من؛ میخوام امروز یه کار متفاوت بکنیم البته با کمک خودتون و تشکر از همراهیت با تیتیش خفن ترین!!!
یکی از خفن ترین تقلب هایی که کردین و توو نظرات بنویسن تا در بلاگ به نمایش بزارم
ببینیم کی برنده میشه؟!!!!!!!!
البته با ذکر نام درسی که تقلب کردین و سال تحصیلی و بنویسین از چه سالی تقلب رو شروع کردین لطفا کامل و واضع تعریف کنین نوع تقلبتون چه جوری بود مچکلم[بوسه][نیشخند][خنده][خنده][خنده][نیشخند][قلب][بوسه]

منتظرم

ممنونم تیتیش جان چشم حتما به دیدنت میام

ABO سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:23 ب.ظ http://Dj-ABO-206.Blogfa.Com

سلام یاسی جون..آبجی خیلی قشنگ اما ناراحت کننده بود. . . خدا کمکت کنه انشا . . . چرا آپه آخر ؟ مگه دیگه نمیای ؟ میدونم که خیلی مامانت واست عزیز بود ..اما باید جوری خودتو سرگرم کنی ..میدونم سخته اما بایئ اینکارو بکنی . . . انقد قصه نخور ! چیزی بر نمیگرده ! فقط دعا کن واسش . خودتو از بین نبر !!

ممنونم داداش ابوالفضل

اما نمی دونم شاید دیگه نیام

مهدی علیپور @وبلاگ شاعر@ سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:32 ب.ظ http://shaer.3de.ir

برایتان آرزوی روزهای شاد و خرم و به دور از غصه ها را آرزو میکنم
دوری مادر غم تلخی است
و باید قبول کنیم
که
گذشته ها دیگر گذشته
موفق باشی

ممنونم مهدی جان

محمد سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:03 ب.ظ http://cheshmak90-m.blogfa.com

حالا واقعا این آپ آخریته؟؟

نرو دیگه باشه؟

سلام محمد جان ممنونم که اومدی


ولی نمی دونم شاید دیگه نیام شایدم غمکده رو واسه همیشه بستم

ستاره سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:32 ب.ظ http://www.forough2.blogfa.com

پرواز را به خاطر بسپار نازنین......
پرنده مردنی ست!!!



ممنونم ستاره جونم

تسنیم تنها سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:14 ب.ظ http://www.tasnimtanha.blogfa.com


بازهم دلم گرفت

دلم از زمان و زمون گرفت و تصمیم گرفتم کلبه ی تسنیمو آپ کنم

اگه دوست داشتی سر بزن چون تسنیم بازم جز خدا هیچکسو نداره

که براش دردو دل کنه



عزیز دلم من هستم ودوستت دارم گلم

چشم حتما میام دیدن کارای قشنگت

محمد چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:22 ق.ظ http://www.bagheri6298.blogfa.com

درس معلم
در کلاس روزگار
درس ها گونه گونه است
درس یافتن به آب ونان
درس زیست کنار این وآن
درس مهر،درس قهر،درس آشنا شدن
درس باسرشک غم زهم جدا شدن
در کنار این معلمان ودرس ها
در کنار نمره های صفر وبیست
یک معلم بزرگ نیز در تمام لحظه ها،تمام عمر
در کلاس هست ودر کلاس نیست
نام اوست:مرگ
وآنچه را که درس می دهد «زندگی» است
فریدون مشیری.

ممنونم محمد جان

حنانه چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 ق.ظ http://www.yadenegari.blogfa.com

سلام یاسی جونم
نگو این آخرین آپه دیگه نگو

باور کن مامانت مواظبته. باور کن حواسش بهت هست. و اینکه مرگ حقه همه ما یه روزی میریم. اما نباید برای مردن زندگی کنیم این دیگه نمی شه زندگی این میشه زنده بودن. باور کن مامانت هم راضی به اینهمه غصه ی تو نیست . سعی کن مامان جون رو خوشحال کنی یاسی جون



مرسی حنانه جونم چشم گلم سعی میکنم آخرین آپم نباشه

بی دا ری چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:15 ق.ظ http://bidariran.blogfa.com

این دنیا یک دنیا دلتنگی و بی حوصلگیست.
اما نایست باز هم بنویس.
از این دنیا و غم هاش.از شادی هاش. از خودت.از خودشون.از خودمون.از همه چیز .از هیچ چیز.
فقط بنویس.و نایست.
موفق باشی.

ممنونم وچشـــــــــــــــــــم مینویسم

مینویسم از غم و درد زمونه

yasy0111 چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 ب.ظ http://www.yasy0111.blogfa.com

man ke shayad beram vali u naro bye bye

نه تو هم نرو

بهار چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ب.ظ http://bahar-tanha.blogfa.com

سلام یاسی جون
ان سوی دلتنگی ها خدایی است که داشتنش جبران همه نداشتنی هاست.
ابجی گلم خدا رو از یاد نبر .

چشم بهار جونم ممنونم که اومدی گلم

ونوس چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:22 ب.ظ http://http://varesaneeshgh.blogfa.com/

سلام گلم .....

عزیزم نمی دونم چی بگم ؟ بگم غصه نخور ؟ که پیش خودت

نگی دلت خوشه

توکه نمی فهمی من چی می کشم ....

بگم صبور باش ؟ که مطمئنا بسکه بهت گفتن از این کلمه نفرت

داری؟

همه پستات رو خوندم ....

عزیزم اگه دلت خواست به من سر بزن ....

من و خواهر خودت بدون نمی دونم شاید بتونم

ذره کمی از غمت رو کم کنم ...

مواظب خودت باش....

واسه رویات فاتحه می خونم گلم ...



میسی گلم چشم حتما به دیدنت میام

نازنین۲ چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:02 ب.ظ http://nazanin-shadooneh.blogfa.com/

خوب حالا اومدم اینجا...
خیلی بااحساس بود گلم
خدا مامان گلتو..رویا جونو رحمت کنه و با بهترین کسان هم نشینش کنه
دل منم یه دنیا گرفته..مخصوصا بخاطر ناراحتی دوستایی که دوستشون دارم
چی؟یه وقت در اینجا رو تخته نکنی!
اخه نانازی دلت میاد دل اینهمه آدمو بشکنی؟
هیچکی ینجا دلش نمیخواد اینجا بسته شه
عزیزم خوب اگه خسته شدی برا تنوع یه مدت استراحت کن
ولی برا همیشه نرو..
ما به حست احترام میذاریمو همیشه منتظر میمونیم



میسی آبجی نازنینم چشم خدا کریمه

بخاطر گل روی شما ها اینجا رو نمی بندم

کیا چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 ب.ظ http://paeiziha.blogsky.com


خدا بیامرزدشون
میدونم خیلی سخته ولی کاری نمیشه کرد
نبینم بیخیال وبلاگ بشیا
ما همگی نوشته هاتو دوس داریم
ایشالا خوشیهاتو بنویسی
منتظر آپهای بعدیت هستم
موفق باشی
فعلا


ممنونم کیا جون خدا کریمه شاید رفتم شایدم موندم

حسین(دلشکسته آسمانی) پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:02 ق.ظ http://pars1988h.blogfa.com

بدترین شکل تنهایی آن است که در کنار او باشی و بدانی که هرگز به او نخواهی رسید[قلب شکسته]

مریم پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:38 ق.ظ http://khateratedoosti.blogfa.com

سلام عزیز دلم واقعا شرمندم کم میام.
خدا روح مادرت رو شاد کنه
نمیدونم چی بگم



میسی مریم جونم همین که الانم اومدی بازم ازت ممنونم

حنانه پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:45 ق.ظ http://www.yadenegari.blogfa.com

به روزم یاسی جونم
بهم سر بزن
یادت نره که نظرتو بگی ها
مرسی



چشم گلم حتما میام

حنانه پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:50 ق.ظ http://www.yadenegari.blogfa.com

به روزم یاسی جون
یادت نره نظر بدی ها



چشـــــــــــــــــــم

فهیمه ی ღ تنهایی ღ پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:05 ب.ظ http://www.razerose2.blogfa.com

صفحه ساعتم را تیره میکنم
تا نبینم لحظات بی تو بودن را ...



میسی فهمیه جونم

علی پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:33 ب.ظ http://110habibi.blogfa.com

سلام یاسمن جان.
میدونم همه از نصیحت بدشون میاد تو هم همین طور ولی همین یه بار رو گوش کن.
داری مینویسی یکی میاد نظر میده آخی بمیرم خیلی دلم واست سوخت. یکی میاد در مورد تنهایی مینویسه. من نمی دونم ولی لدت رو با نظر بعضی ها که اصلا نمیشناسی شون گرم نکن اونا واقعا اگه تو رو دوست داشتن بهت یه راه پیشنهاد میدادن نه که واست بنویسن خیلی بااحساس بود گلم!(من قصد اهانت به دوستای وبلاگ نویسم رو ندارم بالاخره یه حقیقته)
تو فقط و فقط داری با این کارات خودت رو داغون میکنی میدونم وجود گرانبهای مادر رو با هیچ چیزی نمیشه جبران کرد ولی که چی؟ همه یه روز میمیریم یکی زودتر یکی دیر تر. یه روزم میای توی وب من میبینی که یکی نوشته این یارو کی بود که همش نصیحت میکرد مرده!
یاسمن جان من به خاطر خودت میگم چند سال از عمرت رو میتونی این طوری دووم بیاری. به خدا هیچ فایده ای نداره این همه غصه خوردن. به دنبال آرامش حقیقی باش.
من هرچی میدونستم گفتم بقه کار با خودته. اگه بد بود ببخشید.
مثل سرو پایدار باشی و سربلند

ممنونم علی جان که واسم نوشتی اما خوب من با نوشتن توی غمکده یه کم سبک میشم واین تنها چیزیه که میتونم واسه غم ها انجام بدم

دادا محمد پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:38 ب.ظ http://www.rapbaz.tk

سلام عزیزم مرسی که به این وبلاگم سر زدی:»
www.theam.tk
منتشر حضور گرمت بازم هستم
اینم اون یکی سایتم
www.rapbaz.tk

چشم داداش اونجا هم حتما میام

بهاره پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:03 ب.ظ http://afson1371.blogfa.com

سلام مرسی به وبم سر زدی وخبرم کردی.دلم گرفت خدا بهت صبر بده فقط میتونم همینو بگم.من تازه اپ کردم خواستی بیا.مرسی بای



چشم بهاره جونم وممنونم که اومدی گلم

آفتاب نیمه شب جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:26 ق.ظ http://aftabenimeshab.persianblog.ir

سخت گیری در پوشش عامل سلامت و استواری زنان است.

(امام علی ع- نهج البلاغه نامه31(جایگاه زن و فرهنگ پرهیز)

ممنونم گلم جالب بود

علیرضا/ش جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:53 ق.ظ

با یه قامت شکسته با نگاهی مات و خسته سرشو برده تو شونش یه نفر تنها نشسته

توی تنهاییش یه درده جای پای قلب سرده گل سرخی بوده اما دیگه پژمرده و زرده

فارق از دیروز و فرداش غرقه تو دریای درداش حسرتش یه عشقه نابه که وفا کنه به عهداش.

ممنونم علی جان

علیرضا جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:21 ب.ظ http://nagoftehaa.persianblog.ir

بسیار از وبلاگتون لذت بردم
بسیار بسیار زیبا
ممنونم

مرسی ممنونم بازم منتظر حضورت هستم

arash جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:34 ب.ظ http://www.somarash1.blogfa.com

سلام خوبی زیاد فکر نکن همه بچه ها اومدن بهت دلداری دادن اما خبلی سخته میدونم چی میکشی من ۲۵ سالمه ۳ سال پیش رفتم تشیع جنازه ژدر بزرگ دوستم خیلی ترسیدم نتونستم ببینم اونو تو قبر میذارن اولین بار بود که دیدم یکیو خاک میکنن خیلی ناراحت شدم دوستم بهم گفت چنین روزی واسه تو هم هست خونه که اومدم خیلی به پدر و مادرم احترام گذاشتم ادم باید قدر همدیگرو بدونه بر عمر ادمی اعتباری نیست به مرگ که فکر میکنم دیوانه میشم نمیتونم مساله مرگ برای خودم حل کنم حتی مرگ خودم اینهمه زحمت میکشم پول در میارم اخرش هم ......................................

اره واقعا دیدن صحنه تشیع جنازه خیلی سخت و وحشتناکه

مخصوصا اگه عزیزترین موجود زندگیت باشه ممنونم که اومدی

سارا جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:41 ب.ظ http://www.delshekaste86.blogfa.com/

عزیزم نارحت نشو وبتو خوندم خیلی ناراحت شدم خذا روح مادرت رو قرین رحمت کنه و بهت صبر بده خیلی سخته میدونم چی میکشی

میسی سارا جونم بازم به غمکده یاس بیا گلم منتظرتم

تسنیم تنها جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:22 ب.ظ http://www.tasnimtanha.blogfa.com

تسنیم تنها بازم آپیده
این بار توپل آپیده
از دست نده اگه عاشقی
بدو بییا




چشم گلم حتما میام ممنونم که بهم خبر دادی

مازیار شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:50 ب.ظ

سلام یاسمن جان
من مازیارم
اول بهت تسلیت می گم فکر کنم تجربه ی بدی داشتی
به هرحا از این که وب تا دیدم خوشحالم
راستی من هنوز دارم دنبال یه منبع می گردم برا یادگیریه لهجه
می تونم روت حساب کنم؟
راستی مثل این که آجیتم اینجاست
خیلی با حاله:شما دوتا خیلی باهم مچیداااا. ماشالله
من شب یا فردا صبح یه سر به وبت می زنم تا نظرتا بدونم
روت حساب می کتم
فعلا
تابعد

والله مازیار جان من زیاد لبنانی بلد نیستم اما خوب اگه بتونم خوشحال

میشم کمکت کنم ولی زیاد روی من حساب نکن


آخه زبون لبنانی سخته اما خوب کویتی بیشتر بلدم

مرجان شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:28 ب.ظ http://www.mahroo1371.blogfa.com

سلام.
من یه بار دیدم که عزیز ترین کسم بره زیر خاک و هیچ کاری نتونم براش بکنم.
من تو سن ۱۳سالگی فهمیدم که عزیزترین کس رو از دست دادن یعنی چی؟
دوستم ُ بهترین دوستم جلوی چشمام رفت زیر خاک و من هیچ کاری براش نکردم.
نه اون موقع نه وقتی که زیر بار سرطان آهسته کمر خم می کرد و من هیچ کاری نمی تونستم بکنم

آره مرجان جون واقعا سخته که آدم ببینه عزیزترین موجود زندگیشو دارن زیر اون همه خاک میکنن ونتونه واسش کاری انجام بده



ممنونم که مهمون غمکده من شدی بازم بیا

Ati یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:11 ب.ظ http://mehrbaaran.blogfa.com

عالی ی ی ی ی ی ی



میسی گلم اما نمیدونم چرا هر کاری میکنم آدرس وبلاگت باز نمیشه


کاشکی میومدی و بهم آدرس درست رو میدادی

خاله ریزه دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:13 ب.ظ http://www.9002747.blogfa.com

___$ ?????? من آپـــــــــــــــــــــــــــم
_$?????? من آپـــــــــــــــــــــــــــم
$?????? من آپـــــــــــــــــــــــــــم
_$?????? من آپـــــــــــــــــــــــــــم
___$?????? من آپـــــــــــــــــــــــــــم
______$?????? من آپـــــــــــــــــــــــــــم
________$?????? من آپـــــــــــــــــــــــــــم
___________$?????? من آپـــــــــــــــــــــــــــم
_____________$?????? من آپـــــــــــــــــــــــــــم
______________$?????? من آپـــــــــــــــــــــــــــم
______________$?????? من آپـــــــــــــــــــــــــــم
______________$?????? من آپـــــــــــــــــــــــــــم
_____________$?????? من آپـــــــــــــــــــــــــــم
___________$?????? من آپـــــــــــــــــــــــــــم
________$?????? من آپـــــــــــــــــــــــــــم
______$?????? من آپـــــــــــــــــــــــــــم
___$?????? من آپـــــــــــــــــــــــــــم
_$?????? من آپـــــــــــــــــــــــــــم
$?????? من آپـــــــــــــــــــــــــــم
$?????? من آپـــــــــــــــــــــــــــم
$?????? من آپـــــــــــــــــــــــــــم
$?????? من آپـــــــــــــــــــــــــــم
_$?????? من آپـــــــــــــــــــــــــــم
___$?????? من آپـــــــــــــــــــــــــــم
______$?????? من آپـــــــــــــــــــــــــــم
________$?????? من آپـــــــــــــــــــــــــــم
___________$?????? من آپـــــــــــــــــــــــــــم
_____________$?????? من آپـــــــــــــــــــــــــــم
______________$?????? من آپـــــــــــــــــــــــــــم
______________$?????? من آپـــــــــــــــــــــــــــم
______________$?????? من آپـــــــــــــــــــــــــــم
_____________$?????? من آپـــــــــــــــــــــــــــم
___________$?????? من آپـــــــــــــــــــــــــــم
________$?????? من آپ

مهدی لقمانی ۞●(دفتر عشق)●۞ دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:18 ب.ظ http://www.daftareshghe.blogsky.com

سلام دوست عزیز خوبی؟

وبلاگ دفتر عشق با متن باور( ندارم تو را دارم) به روز شد

منتظرم

۩▓۩ ๑۩۞۩๑۩▓۩ ๑۩۞۩۩▓۩ ๑۩۞۩๑▒ ๑۩۞۩๑▒

جدیدترین مطالب عاشقانه در . . .

سایت رسمی مهدی لقمانی ( دفتر عشق )

www.daftareshghe.com

سایت دفتر عشق را به دوستان خود معرفی کنید.☆☆☆☆☆


۩▓۩ ๑۩۞۩๑۩▓۩ ๑۩۞۩۩▓۩ ๑۩۞۩๑▒ ๑۩۞۩๑▒

سحر دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:50 ب.ظ http://sahar29.blogfa.com

سلام یاسی عزیز!
دلنوشته ات رو خوندم و متاثر شدم. امیدوارم هرگز دیگه غم نبینی گلم.
خدا یارت نازنین.



میسی سحـــــــــــــر جونم بازم به دیدنم بیا

nineh سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:51 ب.ظ http://nineh.blogfa.com

salam yasi jonam age ejaze bedi aji sedat konam vebet aliye vaghan migam khosh be halet harfe deleto miyari to veblog mitoni be zabon biyari vali man majboram hamaro berizam to khodam chon age kasi bebine... begzarim ajiye gole khodam mano tu ghamet sharik bedon golam dost dashti kheili dost daram bishtar bat ashna besham ta manam az tanhayi daram bye azizam

ممنونم گلم که مهمون غمکده من شدی بازم به دیدنم بیا عزیزم

معلومه که میتونی منو آبجی صدا کنی این باعث افتخار منه

سحر سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:56 ب.ظ http://sahar29.blogfa.com

سلام یاسی گلم!
مرسی که اومدی عزیز!
با افتخار لینکت کردم . من رو با اسم سحر(قصه من) لینک کن.
بهت مرتب سر میزنم گلم
موفق باشی




ممنونم عزیزم چشم لینگت کردم عزیزم

مهدی علیپور @وبلاگ شاعر@ سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 ب.ظ http://shaear.3de.ir/

میسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد