غمکده یاس

**داســـــــتان تنهایی من ورویـــــــــــــــــــــا**

غمکده یاس

**داســـــــتان تنهایی من ورویـــــــــــــــــــــا**

خدا میدونه دوباره کی بر میگردم...........

 

خدایـــــــــا ،
      یاری ام کــــــن
           تا اگر چیزی شکستـــــــــم
                                دل نباشــــــــــد.... 

************

گاهی وقتا زندگی تمام حواسشو جمع میکنه که ببینه کـــــی رو  

بیشتر از همه دوســـــــت داری تا درست همونو ازت بگیــــــــره ، 


کاش هیچ وقــــــــــــت نفهمـــــــه چقدر دوستـــــــــــت دارم... 

 *****************

خداوندا تو که جان میدهی بر دانه ، بر خاک غبار از چهره گلــــها  

میکنــــــــــی پاک غم دلهــــــــــای ما را شستشــــــــــــــو کن


برای مــــــــــا سعـــــــــــــــــــادت آرزو کـــــن..... 

****************

هر از گاهی دریا هوس میکنه به ساحل سری بزنه براش مهــــم 

 

نیست ساحل دستشو میگیره یا نه مهم وفـــــــاداری دریاست .... 

****************

وحشت از عشق که نه ، ترس ما فاصله هاست .. وحشت از غصه 

 که نه ، ترس ما خاتمـــــــــه هاست ،

 
ترس بیهوده نداریم صحبت از خاطره هاست .. صحبـــــــت از کشتن 

 

ناخواسته عاطفه هاست ، کوله باریست پر از هیچ که بر شانـــــــه  

ماست ، گله از دست کسی نیست ، مقصر دل دیوانــــــه ماست.... 

***************

میدونی وقتی خــــــدا داشت بدرقه ام میکرد چــــــــی بم گفت؟ 


گفت::جایی که میری مردمی داره که میکشکننت نکنه غصـــــــه  

 

بخوری من همه جا باهاتــــــم . تو تنها نیستـــــــی . 


تو کوله بارت عشـــــق میذارم که بگذری ، قلب میذارم که جا بدی ،   

اشک میدم که همراهیت کنه ، و مرگ که بدونی برمیگردی پیشم... 

 

**************

شاید این آخرین آپم باشه و من دیگه نیام البته خــــــــدا میدونه که 

 

کی دوباره برگردم اما اینو میگم که همتون واسم عزیز و مهربونید  

 

وهمتونو دوســـــــــــت دارم  

براتون بهترین ها رو آرزو میکنم و همیشه از خدا میخوام که شادی  

رو مهمون خونه های دلتون کنه  

این شما و این وبلاگ غمکــــــــــــده یاس

یاسمن حسینی

   

سلام دوستای مهربون و با وفای یاسی

 

اومدمه تا از همه شما که به وبلاگ من در انتخاب وبلاگ برتر امتیاز دادین

 

تشکر کنم و از همین جا بهتون بگم که وبلاگ یاسمن کوچولو دیگه در

 

وبلاگ برتر شرکت نمیکنه و من لوگوی انتخاب وبلاگ برتر را برداشتم و از

 

همین جا از همه شما ممنونم

 

بخاطر تموم زحماتی که واسه وبلاگ من کشیدیدن و منو توی بهترین روز

 

زندگیم تنها نذاشتین

 

ممنونم من تا زمانی که زنده ام  روز تولدمو فراموش نمیکنم  چون شما 

 

دوستای خوبم باعث شدین که بهترین و قشنگترین جشن تولد را داشته باشم

 

دوستای عزیزم وبلاگ یاس تنها و غمکده یاس تا مدتی آپ جدید نخواهند داشت

 

هم گرفتارم و هم خسته البته بیشتر میشه گفت که خسته ام و حوصله هیچ

 

کاری را ندارم

 

دوستون دارم و برای همه شماها آرزوی بهترینها را دارم

 

            یـاســــــــــی//غمکـــــــــــــده یاس //یاس تنهــــــــــــــــا