غمکده یاس

**داســـــــتان تنهایی من ورویـــــــــــــــــــــا**

غمکده یاس

**داســـــــتان تنهایی من ورویـــــــــــــــــــــا**

یاسمن حسینی

   

سلام دوستای مهربون و با وفای یاسی

 

اومدمه تا از همه شما که به وبلاگ من در انتخاب وبلاگ برتر امتیاز دادین

 

تشکر کنم و از همین جا بهتون بگم که وبلاگ یاسمن کوچولو دیگه در

 

وبلاگ برتر شرکت نمیکنه و من لوگوی انتخاب وبلاگ برتر را برداشتم و از

 

همین جا از همه شما ممنونم

 

بخاطر تموم زحماتی که واسه وبلاگ من کشیدیدن و منو توی بهترین روز

 

زندگیم تنها نذاشتین

 

ممنونم من تا زمانی که زنده ام  روز تولدمو فراموش نمیکنم  چون شما 

 

دوستای خوبم باعث شدین که بهترین و قشنگترین جشن تولد را داشته باشم

 

دوستای عزیزم وبلاگ یاس تنها و غمکده یاس تا مدتی آپ جدید نخواهند داشت

 

هم گرفتارم و هم خسته البته بیشتر میشه گفت که خسته ام و حوصله هیچ

 

کاری را ندارم

 

دوستون دارم و برای همه شماها آرزوی بهترینها را دارم

 

            یـاســــــــــی//غمکـــــــــــــده یاس //یاس تنهــــــــــــــــا

نظرات 19 + ارسال نظر
وبلاگ شاعر یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:13 ب.ظ

هر وقت حوصله داشتی یه چیزی بنویس
به هر حال
موفق باشی دوست من

مرسی

علیرضا/ش دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:56 ق.ظ


ممکنه ما گلی رو دیر یاد کنیم ، اما محاله عطر خوشش رو از فضای دلمون پاک کنیم . . .



در دفتر زندگیت برای سفید ماندن صفحه ی غصه هات همیشه دعا می کنم . . .

هوا داره سرد میشه ، مواظب باش کسی از سردی هوا به گرمی قلبت پناه نبره!



تنهایی آدمها یه دریا عمق داره ، ولی پر کردنش با یه لیوان محبت ممکنه . . .



انسانها به هر چی زیاد نگاه می کنند شبیه همان می شوند

و حتما تو شبهای زیادی به ماه نگاه کردی !



ما که همسایه اشکیم ولی با دل تنگ / گر لبی خنده کند ، یاد شما می افتیم . . .



تو اگر باز کنی پنجره ای سوی دلت / میتوان گفت که من چلچله باغ توام

مثل یک پوپک سرمازده در بارش برف / سخت محتاج به گرمای توام . . .



ما ار تو نداریم به غیر از تو تمنا / حلوا به کسی ده که محبت نچشیده است . . .



من به خط و خبری از تو قتاعت کردم / قاصدک کاش نگویی که خبر یادت نیست . . .

امروز دیدمت خسته بودی ، اگه اشتباه نکنم دل شکسته بودی

دوستم نداری می دونم ، حتما به دیگری دل بسته بودی . . .



به شکرانه ی عشقت ، قدم تو دلت میزارم بلکه قلب بی پناهم کمی آروم بگیره . . .



من گریزانم از این شکل حیات و از این غربت تلخ که به اجبار به پایم بستند

می گریزم از عشق و تو ای نازترین خاطره ها همه جا در پی تو می گردم . . .



در این سرای بی کسی ، کسی به در نمی زند

به دشت پر ملال ما ، پرنده پر نمی زند .



وحشت از عشق که نه ، ترسم از فاصله هاست

وحشت از غصه که نه ، ترسم از خاتمه هاست

ترس بیهوده ندارم ، صحبت از خاطره هاست

صحبت از کشتن ناخواسته عاطفه هاست

کوله باری پر از هیچ ، که بر شانه ماست

گله از دست کسی نیست ، مقصر دل دیوانه ماست . . .

هیچ وقت خودت را برای کسی شرح نده ، کسی که تو را دوست داشته باشد نیازی به این کار ندارد و کسی که تو را دوست ندارد آن را باور نخواهد کرد .
خران بنشست و گل با بادها رفت ، چه آسان می شود از یادها رفت .


تنهایی آدمها یه دریا عمق داره ، ولی پر کردنش با یه لیوان محبت ممکنه .

اینقدر نگو : اگه ببخشم کوچک می شوم ، اگه با گذشت کردن کسی کوچک می شد ، خدا اینقدر بزرگ نبود .


در زندگی بارون نباش که فکر کنند با منت خودتو به شیشه می کوبی ابر باش تا منتظرت باشن که بباری
دوستی یه حادثه و جدایی قانون است. بیایید حادثه آفرین و قانون شکن باشیم!


زندگی چون گل سرخی است پر از برگ و پر از عطر و پر از خار یادمان باشد اگر گل چیدیم عطر و خار و گل و برگ همه همسایه دیوار به دیوار همند

خدایا تو خود میدانی انسان بودن و ماندن در این دنیا چه دشوار است
چه زجر میکشد آن کس که انسان است و از احساس سرشار است
به چشمانت بیاموز که هر کسی ارزش دیدن ندارد....
به دستانت بیاموز که هر گلی ارزش چیدن ندارد....
به قلبت بیاموز که هر بی سرو پایی در ان جایی ندارد....
به دلت بیاموز اگه روزی تنها ماند طلب عشق زهر بی سرو پایی نکند ....

چقدر عجیبه : تا وقتی مریض نباشی کسی برات گل نمیاره تا فریاد نزنی کسی به سویت باز نمیگرده تا گریه نکنی کسی نوازشت نمیکنه تا قصد رفتن نکنی کسی به دیدنت نمیاد و تا وقتی که نمیری کسی تو رو نمیبخشه

هیچ وقت رازت رو به کسی نگو. وقتی خودت نمیتونی حفظش کنی چطور انتظار داری کسی دیگه‌ای برات راز نگهدار

قلب خانه ای است با دو اتاق خواب در یک رنج و در دیگری شادی زندگی می کند. نباید زیاد بلند خندید و گرنه رنج در اتاق دیگری بیدار می شود. (فرانسیس کافکا)

ممنونم بسیار زیبا بود دستت درد نکنه

sambad دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 ب.ظ http://www.sambad999.blogfa.com

سلام دوست گلم عالی بود دوست داشتی یه سر بهم بزن فقط نظر یادت نره ها بای

چشم حتما میام

Reza چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:02 ب.ظ http://www.rhsa.blogfa.com

سلام.....
امیدوارم حالتون خوب باشه،من به وسیله یه سایت دیگه با وبلاگ شما آشنا شدم؛ واقعا عالیه...
در ضمن اگه به وب من هم سر بزنین ممنون میشم.
راستی اگه ممکنه، نحوه ساختن این تصویرهای لینکی رو هم به من آموزش بدین! میخوام من هم واسه وبلاگم یکی بسازم...
فعلا BAY

ممنونم که مهمون غمکده من بودی چشم حتما به دیدنتون میام

مهدی لقمانی ۞●(دفتر عشق)●۞ چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:35 ب.ظ http://www.daftareshghe.blogsky.com/


۩▓۩ ๑۩۞۩๑۩▓۩ ๑۩۞۩۩▓۩ ๑۩۞۩๑▒ ๑۩۞۩๑▒

سلام دوست عزیز خوبی؟

☆☆وبلاگ دفتر عشق با متن های

( هنوز مرا دوست داری؟) و (زندگی من با تو)

به روز شد☆☆


۩▓۩ ๑۩۞۩๑۩▓۩ ๑۩۞۩۩▓۩ ๑۩۞۩๑▒ ๑۩۞۩๑▒

چشم حتما میام و ممنونم که دعوتم کردی

DДDЯНЭМ پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:20 ب.ظ http://www.passer-life22.blogfa.com/

سلام یاسمن
وبلاگ قشنگی داری
خوشحال میشم به منم سر بزنی
من لینکت کردم آجی

یک تنها جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:58 ق.ظ http://www.barane-eshgh68.blogfa.com

سلام یاسی جون!
ممنون که به وبلاگ ؛ باران عشق۶۸ ؛ سرزدی
ببخشید عزیزم من فراموش کرده بودم لینکت کنم الان لینکت کردم
دوباره به من سر بزن

غزل جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:31 ق.ظ http://www.sahelagham.blogfa.com

سلام یاسی جونم
مرسی که به وبلاگم سرزدی
دوباره بیا.....باشه ؟ .....خوشحال میشم

مهدی وبلاگ شاعر سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:36 ب.ظ



عطیا چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:56 ب.ظ http://www.mehrbaaraan.blogfa.com


سلام عزیزم بیا پیشم که آپم گلم[بوسه]

محمد پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:18 ب.ظ http://cheshmak90-m.blogfa.com

آپم دوست من

خاله ریزه شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:11 ب.ظ http://www.9002747.blogfa.com

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآپم..........................................

[گل][گل][گل].-.._ .________._.-.[گل][گل][گل]

.-.-.-..-.-..-.-.-.-.-.-خاااااااااااااااله ریییییییییییییییییییییییییزه.-.-.-.-.-.-


[قلب][قلب][قلب].-._ .________._.-.[قلب][قلب][قلب]

.-.-.-..-.-..-.-.-.-.-.-خااااااااااااااااله ریییییییییییییییییییییییییزه.-.-.-.-.-.-

[گل][گل][گل].-.._ .________._.-.[گل][گل][گل]

بهاره سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:10 ب.ظ http://afson1371.blogfa.com

سلام مرسی به وبم سر زدی.تو چرا دیگه رفتی بخدا ۲-۳شب هر وبی میرم میگه خداحافظ و معلوم نیست که کی دوباره بیام و اپ کنم.من با یه تست خودشناسی بروزم خواستی بیا.ممنون بای

m.krashing چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:31 ق.ظ

خیلی قشنگ بود

سیاه دل یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:55 ق.ظ

سلام دوست عزیز
واقعا وبلاگ زیبایی دارید
بهتون تبریک میگم
خوشحال میشم لینکتون کنم
اگه مایلید بگید با چه اسمی؟
موفق باشین

سارا پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ق.ظ http://delshekaste86.blogfa.com

سلام
وبلاگ خدای احساس باموضوع تولد سارا آپ هستش
اومدم برا تولدم دعوتتون کنم دوست دارم روز تولدم تنهام نزارید
منتظرم

محمد جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:54 ق.ظ http://rozegarejahanami.mihanblog.com/

وب خوشگلی داری خییییییییلی خوشگله منم یه وب دارم اگرسربزنی ونظربدی خوشحال میشم

alireza سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:43 ب.ظ http://http://www.recognition.blogfa.com/

سلام
بر عمل تکیه مکن یاسمن که در روز ازل تو چه دانی که قلم صنع به نامت چه نوشت

آوا یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:04 ق.ظ http://onlyhm.blogsky.com

عزیزم منم یکی مثه تو فدات شم من بخاطریکی خودموتامرزمرگ بردم اماتودوستایی داری ک کمکت میکنن خوش بحالت امیدوارم موفق باشی هروقت حوصله داشتی یه چیزی بنویس ب هر حال دوست دارم هیچوقت اشتباه منو نکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد