غمکده یاس

**داســـــــتان تنهایی من ورویـــــــــــــــــــــا**

غمکده یاس

**داســـــــتان تنهایی من ورویـــــــــــــــــــــا**

یاسى

 

سلام دوستای خوب و مهربونم چند وقتی بود که نه به نت اومده بودم  

و نه به وبلاگم سری زده بودم  من این وبلاگ رو واسه دلم ساخته   

بودم و هر وقت که دلم میگرفت به اینجا میومدم با شماها درد دل  

 

میکردم امروزم بازاومدمه تا با شماها درد دل کنم و البته ازتون کمک  

 

 بگیرم امروزم دلم از دنیا  و آدمهاش گرفته امروز باز هم دیدم که ظلم  

 ستم هنوز وجود داره و خیلی ها هستن که بهشون ظلم میشه  

دوستای خوبم قصد دارم یه کار خیر انجام بدم اگه این وبلاگم نتونه به  

 کسی غیر از خودم کمک کنه به درد نمیخوره دوستای مهربونم قصد  

 

دارم یه موسسه خیریه بنام ((موسسه خیریه یاس ))درست کنم و  

 

دلیلش هم اینه که :::چند وقت پیش سری به یکی از ارگانهای دولتی 

 

 زدم همونهایی که اسم خیریه رو خودشون گذاشتنه و به مناسبتهای  

 

مختلف از مردم کمک میگیرند و متاسفانه هیچ کدوم از اونها  اونطور  

 که باید و شاید به اونهایی که محتاجند کمک نمیکنند و شماها هم 

  

خوب میدونید منظورم با چه موسسه هایی هست خلاصه به یکی از  

 همین موسسه ها سر زدم و با کمال ناباوری با چشمهای خودم دیدم  

که چقد بیرحم و سنگدلند  ((پیرزنی رنجور وبیمار را در یکی از همین  

موسسه هادیدم که اومده بود و به مسئول اونجا التماس میکرد  

که کولر خونه اش سوخته و نیاز به تعمیر داره ودر کمال حیرت دیدم که 

 

 اون مسئول چگونه با این زن مریض و مسکین رفتار کرد و اونو از اونجا بیرون کرد

دلم شکست و اشک توی چشمام جمع شد با مسئول  مربوطه حرفم 

 

 شد و بهش گفتم که وقتی موسسه ایی به این بزرگی و معروفی 

 

 نتونه مشکل یه پیرزن رنجور و بیمار را حل کنه  پس به درد چی  

 

میخوره و از اونجا اومدم بیرون .. اون روز مشکل پیرزن رو حل کردم ولی  

دوستای مهربونم میدونید چند تا مثل این زن و چند کودک یتیم و بیمار 

 

 وجود دارند که با اونها همین برخوردها میشه  

واسه همین تصمیم گرفتمه که موسسه خیریه ایی بنام ((موسسه 

  

 خیریه یاس))البته با کمک شماها درست کنم من تو این کار اول به  

 

 خدا و بعد به کمک شماها احتیاج دارم اگه میتونید کمکم کنید یا علی 

 

 بگید تا  کارم را شروع کنم بهم یا علی بگید تا قوت قلب بگیرم و به  

 

کمک شماها و یاری خدای مهربون کارم رو شروع کنم 

 

دوستای خوبم بیایید با کمک هم باعث شویم لبخندی بر لبهای کودکی 

 یتیم بنشیند بیایید تصمیم بگیریم که پول کارت شارژ امروزمان دفتری  

 

 باشد برای کودکی یتیم و یا شایدم لقمه نانی باشد برای پیرزنی   

رنجور و بیمار 

       ((((میتونید کمکم کنید تا با هم لبخند را مهمان خانه کوچک  

 

کودکی یتیم یا پیرزنی  رنجور و مریض کنیم؟؟)))

                               یا علی گفتیم و عشق آغاز شد  

      دستت را به من بده تا از آتش بگذریم ، آنان که سوختند همه 

تنها بودند