غمکده یاس

**داســـــــتان تنهایی من ورویـــــــــــــــــــــا**

غمکده یاس

**داســـــــتان تنهایی من ورویـــــــــــــــــــــا**

حلالم کنید

 

                Image Detail

سلام دوستای خوب و مهربون غمکــــــــــــده یاس  

 

خیلی وقت بود سراغ غمکـــده نیومده بودم نه اینکه  حرفـــــــی برا گفتـــن  

 

نداشته باشم  ..نه ولی  قصد داشتم یه مدتی  توی غمکـــــده  چیــــــــزی  

 

ننویســــــــم  

 

ولی امـــــروز تصمیم گرفتـــــــم بازم بیام و بنویسم امروز بازم دلــــــــــم مثل  

 

بقیه روزهای زندگیـــــــــــــم گرفته خستــــــــــــــــه هستم از همه چـــــــی   

 

خسته شدمه از همه  دنیــــــــــــــــــــــــــــــا   

اجــــــازه خــــدا؟؟؟میشه ورقه ام روبدم میدونــــم وقت امتحـــــــان  

 

تمـــــــوم نشده ولـــــــــــــــــی من خستــــه شدم!! 

 

ای خــــــــــــدا من خستــــــه شدم میخوام ورقه ام رو بدم  میخوام بـــــرم  

 

خستــــــــــه هستم   حوصلــــــــه موندن ندارم   

 

دلم برا رویـــــــام تنگ شده  دلـــــــــــــــــــــــم بد جور هواشــــــــــو کرده ای  

 

خداااااااااااااااااااااااا  

 

این سردردهای لعنتــــــــی هم  منو دارن دیــــــونه میکنن خسته شدم ای  

 

خـــــــــــــدا  مگه یه ادم چقـــــــــــــد تحمل داره و میتونه درد و ناراحتی رو با  

 

هم تحمـــــــل  کنه منم دیگه خسته شــــــــــــــــــدم  

 

دوستای  خوب غمکــــــــــــــــــــــــــــــــده یاس : :   

 

دوستای باوفام امروز اومدم اینجا تا از همه حلالیـــــــــــت بطلبم اگه خواسته 

 

 یا نخواسته کاری کردم یا چیزی  نوشتم که باعث شد  ناراحـــــت بشین از  

 

دستم منو ببخشید 

 

کاش دنیـــــــــــــــــــــــا بهم اونقد فرصت میداد که بتونم جبران کنم ولـــی   

 

افسوس ..خیلـــــــــــــــی دوست داشتم  موسســـه خیریه یاس رو با کمک  

 

شماها  درست کنــــــــــــم  

 

ولی انگار دنیا دیگه فرصتــــــــــــــــــــی  نداده بهم  ازتون خواهش میکنم اگه  

 

نشد موسسه خیریـــــــــه یاس  شروع بکار کنـــــــــه بیایید بهم قــــــول بدین  

  

هر کدوم از شماها توی دلتــــــــــــــــــــــون یه موسسه خیریه یاس درســــت  

 

کنید  و به هر   کی  که میتونید کمک کنید   

  

نشد من موسسه یـــــــــــــاس رو راه اندازی کنم یعنـــی نذاشتن برا تاسیس  

 

موسســـــــه به خیلی از اماکن سر زدم ولی نشد یعنی نذاشتن بهم گفتن یا  

 

بیایید زیر نظر موسسه های خودمون یا نمیشه منم نمیخواستم  برم زیر نظــر  

 

موسسه خودشـــــــــــون چون اگه واقعا اونا  میتونستن خوب باشن و کمــک  

 

کنن من به فکر موسســــــه خیریـــــــــــــه  یاس نمی افتـــــــادم ولــــــــی 

 

 افسوس چیزهایی که من توی موسسه ها دیدم باعــــــث شد نتونــــــــــم  

 

بهشون اعتمـــــــــــــــاد کنم  

 

من خودم شخصا توی تموم اون ارگانهایی که دنبال کار موسسه بودم اول به  

 

عنـــــــــــــوان یه نیازمند رفتم و دست یاری و کمک به طرفشون دراز کردم  و  

 

خیلی راحت دست منو پس زدن و بهم گفتن نه نمیتونن کمکم کنن و بودجه  

 

ندارن در صورتی که میدونستم بودجه کافی دارن بعد که بهشون گفتــــم من   

 

نیازمند نیستم میخواستم فقط ببینم  من در مورد یه موسسه اشتباه میکردم  

 

یا همه مثل هم هستین ودراخر هم  به این نتیجه رسیدم که همه مثــل هم  

  

هستین اونوقت بود که  بهم میگفتم خانم ما از اول هم میدونستیم که شما  

 

نیازمند پول ما نیستین  حرفاشون سرپوشی بود برا کارهای  خودشون ولـــی  

 

من میدونستـــــــــــــم که  همــــــــــــــه حرفــــــــــــا شون دروغ هست  

 

اونا   در مورد همه اینطــــــــــــــــــور بودن نه فقط در مورد من خلاصـــــه نشد  

 

موسسه خیریــــــــــه یاس راه اندازی شه ولی ازتون خواهــــــــــش میکنـم      

 

که همه شما ها  برای  رضای خدا هم که شده اگه تونستید  دست  محتاجی  

 

رو بگیرید دریغ نکنیــــــــــد  یه کارت شارژ امروز شما میتونــــــــه  شــــــــــادی  

 

رو مهمـــــــــون لبهـــــــــــــــــــــــــــای یه  نیازمنـــــــــــــــــد  کنـــــه  

 

اون دنیاتونو  رو با  کارهای کوچیک این دنیــــــــــــــــــــا  روشن ونورانــــی کنید  

 

اینم یه نصیحت کوچیک و خواهرانه از من حقیـــــــر امیدوارم که   اون دنیاتونو با  

 

کارهای این دنیا روشن کنید و توشه ایی برا اون دنیـــــــــا  بردارید نذارید روزی  

 

برسه و پشیمون بشین کـــــــــــــــــه چرا  برا اون دنیا توشه ایی بر نداشتین  

 

باور کنید این دنیا نمی ارزه  به هیچ هیچی نمی ارزه .... خریدن یه کفش برا  

 

یه  بچه یتیم باور کن ارزشش بیشتر از ده مین  صحبت کردن با موبایلتــــــون  

 

هست همتونو دوست دارم منو حــــلال  کنید اگه بد و نامهـــــــــــــربون بودم 

 

غمکده یاس منو هم فراموش نکنید  ویادتون باشه روزی یاسمنــــــــی تو این  

 

غمکده  میومد  و درد دلهاشو مینوشت و حرفاشــــــــــــــــــو به رویاش میزد  

 

اما اگه  خدا بخواد یاسی هم داره میره پیش رویاش من خوشحالم که دارم  

 

میرم پیش رویام  ولی دلم برا همتون  تنگ میشه برا خیلی از عزیزانــــــــم

  

اجی های مهربونم  ((آجی  سمیراو اجی وانیام و اجی بهارم ))دلــــــم براتون  

 

خیلی تنگ میشه منو   هییچ وقت فراموش نکنید هیچ وقــــــــــــــــت 

 

((مهربونم .زندگیم دلم برات یه دنیاااااااااااااااا تنگ میشه فقط اینو خدا  

 

میدونه و  بس که تو بهترین و مهر بونترین بودی برام ))

 

 دلم برا داداشای مهربونم هم یه دنیــــــــــــــــــــــــــــــــــــا تنگ میشه 

 

 

خدایا به فرشتگانت بسپار که در لحظه لحظه نیایش خویش عزیز مرا  

 

از یاد نبرند

  

 Image Detail

 

 

نظرات 36 + ارسال نظر
مانی جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:31 ب.ظ http://www.bye-bye.blogsky.com

داغونی عزیزم.... منم همینطور

مسعود(عشق) masod21 جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:40 ب.ظ

سلام یاسمن...به جون مادرم نگران شدم...من که بدی ندیدم همش خوبی بود حلال کردم تو رو خداااا تو هم حلال کن من زیاد سر به سرت گذاشتم.

لیدیاوروجک جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:37 ب.ظ http://lanm.blogfa.com

سلام اجی گلم قربونه اون دلت برم که اینقد تنگ شده وبلاکتو که خوندم خیلی گریه ام گرفت خیلی سختی کشیدی خیلی سخته خیلی اجیه گلممم اجیه مهربوووووووووووووونم خیلی خیلی دوووووووووووووووست دارم اینو ازته دلم میگمممممممممم دیگه این حرفوو نزن یه یاسی که بیشتر نداریم که خیلی هم دوسش داریم خیلی خیلی

mohamad(پسر یخی) شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:07 ق.ظ

سلام ابجی گلم یاسمن خیلی مطلبی خوشگلی گفتی ذلیل شده بزنمت به دیوار

سعید (شافق) شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:33 ق.ظ http://www.shafegh.blogfa.com

بدون تو شبی تنها و بی باران خواهم مرد
دعا کن بعد دیدار تو باشد وقت ژایانم
موید باشید و منصور

فاطمه شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ق.ظ http://beautifullifes.blogfa.com

سلام دوستم.
مرسی از اینکه بهم سر زدی.
به خدا سرم شلوغه
بازم بیا

سیاوش شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:36 ب.ظ

چاقو نیست حلات کنم اگه هم چاقو گیر بیارم دلم نمیاد اخه ذلیل شده مگه چکارکردی که حلالت کنیم

رضا سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:06 ق.ظ http://httpzabolsara.blogfa.com

سلام یاسمن جون
چته آبجی
چرا اینهمه داغونی
بخدا این دنیا ارزش اینو نداره که چشماتو گریون ببینه
تو لیاقتت خیلی بیشتر از اینه
پس نذار نامحرم اشکتو ببینه
هنوز واسه رفتنت خیلی زوده
اگه اینجوری باشه من تا حالا باید هزار بار میرفتم
به قول یکی از همکارام که تیکه کلامش اینه همش میگه
غصه نخور درس میشه منم بهت میگم غصه نخور درس میشه
مطمئنم رویا جونم دلش نمیخاد تورو اینجوری این قد دمق ببینه
مواظب خودت باش آبجی یه وقت دیونه نشی کار بد نکنی
خدا عقلو از هیچ کدوم از بنده هاش نگیره
منتظر حضور گرمت هستم آبجی
بیاو خوشحالم کن دوست دارم یاسی جون

aRASH شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:52 ق.ظ http://WWW.SOMARASH1.BLOGFA.COM

SALAM AJI GOLAM YASI
MAN ARASHAM BEHM SAR BZAN

فاطمه دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:05 ب.ظ http://beatifullifes.blogfa.com

بت و بتخانه همه ذکر خدا می گویند / سخن از اقرأ و از غار حرا می گویند
حمد حق، مدح رسول دو سرا می گویند / خلق عالم همه تبریک به ما می گویند
سلام دوستم.من آپم ومنتظرتون هستم.

رضا دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:58 ق.ظ http://zabolsara.blogfa.com

______________%%%
_____________%%%%%
____________%%%%%%
_____________%%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%__%%
_____________%%%__%__%
_____________%%%___%__%
_____________%%%___%___%
_____________%%%___%___%
_______%%____%%%__%____%
______%__%__%%%%%%____%%
______%___%%_____%____%%
_______%____%%%%%____%%
________%______آپم____%%
_________%_______آپم_%%
_________%%_ آپم ____%%
________%%_______آپم_%%%
_______%%_آپم_________%%%
______%%__________آپم___%%
_____%%______آپم_________%%
_____%%_________آپم______%%
_____%%%_____آپم_________%%
______%%___________آپم__%%%
_______%%%_____آپم______%%%
_________%%%%______آپم_%%%
___________%%%%%%%%%
بدو خیلی حیاتیه منتظرتم بدوووووووووووووووو

وطن پرست تو الفور جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:05 ب.ظ

http://ahmadya3.blogveb.com
http://loveyasahmad.blogfa.com/
http://ahmadya3-2.blogveb.com
سلام وبلاگت قشنگه اینا وبلاگهای منه برو ببین و نظر بده

به تو چه دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:16 ب.ظ http://h.com

سلام تو احتیاج به یک روان پزشک داری کحترامانه و رک گویا میگم به دل هم نگیر فکر نکن منظور من اینه تو روانی هستی تو روان پزشک احتیاج داری تو هم خروس جنگی هستی و هم بیمار عصبی هستی روحت داغونه چرت و پرت هم زیاد میگی شاید نظر من و تایید نکنی ولی خدایش روان پزشک برو تو هم من رنج دادی و وانیا هم من رنج داد ولی حتما دکتر برو

اوکی مرسی از نصیحت خوبی که کردی نمیدونم کی هستی ولی ای کاش ادرسی چیزی مینوشتی تا بتونم جوابتو مستقیم به خودت بگم ولی حالا که ننوشتی باشه اینجا برات مینویسم ولی دوست جونم یه نوبت برا تو هم میگیرم که با من و وانیا بریم پیش دکتر اخه تو هم بهتر از من نیستی

ولی ای کاش بجای به تو چه که برا اسمت نوشتی کامل خودتو معرفی میکردی من میدونم از بچه های الفور هستی ولی عیبی نداره اقا یا خانم به تو چه

masiii دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:27 ق.ظ http://www.masiii.blogfa.com

ghaleb va matnat ali bod ama axat mitonest behtartar bashe dostjonim

ع.ش سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:51 ب.ظ

یادت ای دوست به خیر
بهترینم خوبی؟؟؟ خبری نیست ز تو !
دل من میخواهد که بدانی بی تو دلم اندازه دنیا تنگ است
یادت ای دوست به خیر.
از این که میبینم باز هم میای وبلاگت و مطالب زیبایت را مینویسی خوشحالم یاسی خانم. برات آرزوی موفقیت و خوشبختی میکنم .

ع.ش سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:54 ب.ظ

یاد داشته باش

هر وقت دلتنگ شدی

به اسمان نگاه کن

کسی هست که عاشقانه تو را می نگرد

و منتظر توست

اشکهای تو را پاک می کند

و دستهایت را صمیمانه می فشارد

تو را دوست دارد فقط به خاطر خودت

به یاد داشته باش

هر وقت دلتنگ شدی

به اسمان نگاه کن

و اگر باور داشته باشی

می بینی ستاره ها هم با تو حرف میزنند

باور کن که با او هرگز تنها نیستی

هرگز

فقط کافی است

عاشقا نه به اسمان نگاه کنی......

Abolfazl پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:58 ب.ظ http://Dj-ABo-206.blogfa.Com

Salam abji .. bade ye modate ziad umadam .. khosh'hal misham behem sar bezani o nazar bezari ..

یلدا یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 ب.ظ http://lo00ove.blogfa.com/

اَگــــَر میدآنے دَر دُنیـآ کــَسے هست که بـآ دیدَنــَش رَنگ
رُخســآرَت تغیـــیر میکنــَد،و صــِدای قــَلبـَت ابرویــَت رابه تــآراج میبــَرد،..
مــهـمـ نیــست که او مـآل تــو بــآشــَد...
مــهــِمـ این استــ که فـــَقــَط بــــآشـَد،
زِندگیـــ کــُند،لــِذَت ببرَدو نــَفــَس بـــکشــَد... [گل]

بازنده یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:40 ب.ظ

سلام یاسمن جونم
چرا ایقد ناامیددددددددد
ولی ظاهرت اینو نمیگه
ظاهرت میگه ک باید خیلی شادتر از این حرفا باشی
راستی این وبلاگت خوشگلتره
مبارکت باشه
خدافظ

------------- جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:25 ب.ظ

کاش میشد ببوسم دست بامرامت را

نمیدونم کی هستین ولی ای کاش اسمی نشونی حرفی کلمه ایی بجا میذاشتین تا میفهمیدم کی هستین

------------- جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:35 ب.ظ

در آرشیو رادیو معارف فایلی را دانلود کرده بودم و گوش می دادم که مربوط به پرسش و پاسخ اعتقادی بود که استاد محمدی در پاسخ فردی مثالی زد از یک روایت که خیلی جالب بود که بیان می کنم

...

روزی حضرت موسی سوسکی را دید( سوسک سیاه بدون بال) با خود فکر کرد و پرسید:خدایا این را چرا آفریده ای

و خدا گفت: موسی این سوسک تا کنون ده بار پرسیده که خدایا موسی را چرا آفریده ای

اردیبهشت شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:07 ق.ظ http://ordibehesht4.blogfa.com/

وقــتـــی در صــنــدوقــچــه خاطـــــرات پنهانــت میــکنــنــــــد
یـــعــنـــی هنـــوز هســـتــی
مرسی از پست

امین یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:22 ق.ظ http://moshaverjavan37.blogfa.com

عالی بود دوست خوبم
لطفا به وبلاگ منم سری بزنید خوشحال میشم

حمیدرضا چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:52 ب.ظ http://peshool3.blogfa.com

با تبادل لینک موافقی؟؟؟؟

صـــورتی یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:02 ق.ظ http://www.rainy-girl2012.blogfa.com

سلام اجی جون
من از چیزی خبر ندارم
اما عمق ناراحتی رو تو نوشته هات حس کردم :(

رضا چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:26 ب.ظ http://zabolsara.blogfa.com

سلام آبجی یاسی ممنون اومدی
این چه حرفی ددی جون
من تو لینک دوستام آدرس زیادی ندارم فقط فک کنم ادرس داداشم توشه آدرس شما تو پیوندها روزانمه عزیزم
باشه الان تو لینک دوستان ثبتت میکنم ددی جون
شرمنده خانمی در ضمن لیاقت تو بیشتر از این حرفاست
به زبون بیان نمیشه

رضا چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:41 ب.ظ http://zabolsara.blogfa.com

راستی قرار بود عکس رامیلارو تو وبش بذارم
نمیدونم شایدم گفتم برات میفرستم ولی یادم نیست
اما خب چطوری برات بفرستم mms کنم ؟

رامیلا چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:51 ب.ظ http://ramila91.blogfa.com

شلام عمه جون خوفی
نه عمه جون بابایی اسم شمارو 122روز پیش تو ارشیو پیوندهای روزانش ثبت کرده شمابرو رو ارشیو پیوندهاش کلیک کن تو صفحه دوم میبینی هردوتا وبت به ثبت رسیده
بابایی من بد نیست شمارو هم خیلی دوس داله اله بلو ببین
تا خیالت لاحت شه چه بابایه خوفی دارم
راستی من وقتی به دنیا اومدم موهام 3 سانت بوده الان فک کنم 6یا 7 سانتی شده موهام بلنده عمه جون مرسی ممنونم ازت بخاطر گیره مو

neda شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:57 ب.ظ

salam man taze varedam mishe beporsam che moaseseii va ghazie az che gharare??

یلدا دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:01 ب.ظ

مــــــن اگـــــر میخــندمـــــــــ
اجــــبآر عـــــــــکــــآس اســـــت
وگــــ ـــرنــــــه بـــــــی تـــــو
مــ ــــن کـــجا و
خـــــنــــدهــ کــــــــجـــــآ؟
آپم [گل]

رضا چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:04 ب.ظ http://zabolsara.blogfa.com

سلام--$$$$$$$______$$$$$$$
__$$______$$$__$$$_____$$
_$$_________$$_$$________$
_$___________$$$_________$
_$__________$$_$$________$
_$$_________$$$$$_______$$
__$$_________$$$_______$$
____$$________$_______$$
_____$$$_____________$$
_______$$__________$$
__________________$$
_________________$$
________________$$
_______________$$
_______________$$
_______________$$$__$$
________________$$_$$$
________________$$$$$$
_________________$$$$$$
______________$$$$$$$$$$

@...............@..........@............@@@@@..........@
@@..........@@......@.....@......@..........@......@....@
@.@........@.@....@.........@....@..........@....@........@
@..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@
@...@....@...@....@.........@................@....@.........@
@....@..@....@....@.........@................@....@.........@
@.....@@.....@....@.........@................@....@.........@
@......@.......@....@.........@................@....@.........
کجایی آبجی یاسمن دیگه سراغی از داداشی و دخملش نمیگیری

پژمان جمعه 10 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 ب.ظ

فاطی۱۷ سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ب.ظ

یاسیجونم ببخش انقد مزاحمت میشم
وقتی میبینم این همه درد داری منم داغون میشم میشه جوابمو بدی
میتونم دوست غمخوارت بشم
توخیلی خوشبختی که این همه دوست خوب داری
ولی من هیشکی رو ندارم که باهاش درد و دل کنم

بور و سفید یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:21 ب.ظ http://www.bourosefied.blogfa.com

سلام، خوبین ؟ از قضاوت منصفانتون ممنون ، خیلی خوشم اومد، کمتر پیش میاد کسی چنین قضاوت منصفانه ای داشته باشه ... همونطور که گفتین صددرصد خواست خدا نبوده ... پدرخانم سابقم هم روز اول این شعر رو خوندن : بی اذن خدا برگ نیفتد ز درخت ... به هر حال هم من اشتباه کردم ، هم ایشون ... ولی صدردصد حکمت و مصلحت چیزی درش بوده ، بقول شما اگه قسمت بود هیچوقت جدایی پیش نمیومد و با اون وضعیتش زندگیمون ادامه پیدا میکرد و به هم علاقمند میشدیم ، خیلی خوش اومدین و چشم ، منم حتما بازم بهتون سر میزنم ...

pinex سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:32 ب.ظ http://pinex.blogfa.com

سلام عزیزم.
وب قشنگی داری. خوشحال میشم به منم سر بزنی

NINIGHAM چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:05 ب.ظ


سلام یاسمن
من که یادت نرفته تو ایطاها
ولی اشکم دوباره در اوردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد