غمکده یاس

**داســـــــتان تنهایی من ورویـــــــــــــــــــــا**

غمکده یاس

**داســـــــتان تنهایی من ورویـــــــــــــــــــــا**

وصــــــــیت نامـــــــــه یاســــــــــــــــــــــــی

 بعــــــــــد مرگـــــــــــــــــــــــــــــم 

  

ازت میخوام وسط جمعیت با لبخــــــــند باشی  

 

نمیخوام بعد از رفتنم اشک از چشـــــــــات بباره  

و نمیخوام بگی عزیزم بود که رفت ...اخه اگه عزیز بودم!!!   

ازت میخوام بگی رفت و چیزی نموند غیر از یه دعــــــــــــــای  

 

خیر پشت سرش  

 

ازت میخوام زندگیتــــــــــــــــــــــــــو ادامه بدی بعد از من  

 

 

دوست دارم  توی شادی هات ازم یــــــــــــــــــاد کنی  

 دلم نمیخواد اشکــــــــــــی از چشمـــــــــــــــــات بباره  

دوست دارم صورتت همیشه شــــــــــــــــــاد و خندون باشه  

 

ازت میخوام زمانی که  دارن منو توی قبـــــــــــــــــر میذارن   

 

 اون لحظه کنارم  باشی اون لحظه اخری که توی این دنیا هستم   

ازت میخوام یه مشت خاک برداری و بریزی  رو قبرم و واز ته دلت 

   

باهام خداحافظـــــــــــــــــــــــــــــــی کنی  

 

و به همه قصـــــــــه بودنم باهاتو بگــــــــــی  

ولی تورو خدا بقیه اسرار زندگیمو به کســــــــــی نگو   

ویادت باشه  شمارمو از توی گوشیت پاک نکنی..بذار بمونه ..  

 

واگه روزی دیــــــدی دلت گــــــــــــــــــــــــرفته   

برام  حرفهای دلتو  ناراحتی هاتو بفرست مطمئن باش  بهم میرسه   

 ناراحت نشو اگه جوابــــــــــــــــــــــــــــــــی ازم نشنیدی !   

واگه یه روزی دنیا باهات بد کرد و ادمهاش نامهربون بودن باهات 

  

یادت باشه منم تـــــــــوی قبـــــــــــرم تنهـــــــــــــــــــــام   

بیا  بسراغم وبشین روی خاکـــــــــــ قبــــــــــــــــرم  

اروم بششین گوشه قبـــرم  و برام حرف بزن و بهم بگو دنیا چی  

 

آورد به روزت    

 ادمهاش چطورن باهــــــــــــــــات  بعد از رفتن من  

گریه کن ...داد بزن ...صدام کن..دعا کن..هر کاری که  

 

ارومت میکنه انجــــــــــام بده  

مطمئن باش من  همــــــــــــــــــــــــــــــه حرفاتو میشنوم   

((این وصیت منه به اونی که دوستم داشت و دنیاش بودم یه روزی))

دوستای یاسمن بیایید پیش یاسی


سلام دوستـــــای مهربون یاســـــی اینبار اومدم تا از همـــــــه


شماها دعوت کنم به یه مسنجــــــــــر خوب بیایید مطمئن باشید


پشیمون نمیشید اینو دانلــــــــود کنید میبینید محیط خوبی هست


منم اونجام با اتاقــــــــــی بنام غمکـــــــده یاس



http://www.etaha.com/Pages/Index.aspx