غمکده یاس

**داســـــــتان تنهایی من ورویـــــــــــــــــــــا**

غمکده یاس

**داســـــــتان تنهایی من ورویـــــــــــــــــــــا**

کیک تولد یاسی.......

  ۱۱/۲۴/...........

                      سلام دوستای خوب ومهربون یاســــــــــــی 

  

   دعوتتون کردم واسه تولــــــدم اینم از کیک امیدوارم که خوشتون بیاد  

 

             

         

        امروز یه سال دیگه هم به عمـــــــــر یاسمــــــن اضـــــــــــافه شـــد

         

         امروز بازم یاســی تولدشــــــــــو بدون مــــــــــادرش جشن میگیره

        

        وخوب این چیزیه که روزگار واسه یاســـی به یادگـــــــــار گذاشتــه

         

        اما دوستای گلـــــــــم این اولین سال تولـــدیه که من خوشحالـــم

          

        آخه من امسال تولدم را کنار تموم شما دوستای گلـــــــــم میگیرم

         

        واین واسه من ارزش زیادی داره واز همتـــــــون ممنونم که اومـدین

         

       تولــــــــد من همتون رو دوست دارم  و واســــه همـــه شماها آرزوی

        

      خوشبختـــــــــــی و موفقیت میکنم

       

     مگه نه اینکه  میگن موقــــــــــع خاموش کردن شمــع میتونـــی یه آرزو

        

      بکنی خوب منم امروز میخوام  واســـــــــه خوشبختـــی همه شماها

        

      آرزو کنم و دعا کنم که همیشــــــــــــه شاد باشین و شادی مهمـــــون

       

    خونه دلتــــون  باشــــــه وهیچ وقت تنهـــــــــــــــا نشین مثل یاســـــی

                    

                        دوســــــــــــــتتون دارم

      

       راستـــــــــی چون فردا روز والنتــــــــــــاین هست من از الان این روز

     

      را به همـــه شما تبریک میگــــــــــم و امیدوارم که همتــــــــــــــون به

       

      عشقـــــــــــتون برسیـــــــــن

       

      روز عشــــــــــــق و عید عشـــــاق بر همـــــــــــــه شما مبــــــــــارک

      

     دوستتـــــــــون دارم

      

     راستی میخوام از همین جا به اونایــــــــــــی که دوســـــــشون دارم و

      

     واقعا منو فراموش نکردن بگم که یاســـــــــــی دوستتــــــــــون داره و

     

    میبوستون اینـــــــــــــــــــــــم یه بوووووووووس واسه

    

   ((آبجی سمیرام که خیلی دوسش دارم،آبجی رهـــــــــــا که  بهترین آبجی

    

   دنیاست ،ستاره جونـــــــــــم که دیونشم ، خاله ریزه مهربونم، نازنین شادونه

   

  جونم، آبجی عطیـــــــــا که یه کم منو فراموش کرده ولی من خیلی دوسش

   

   دارم،یه بوس جان جانــــــــی به مامان جونــــــــــــم که خودش میدونــــــــــه

  

  چقد واسم عزیزه فاطمـــــــــــــــــــه جونم تو بهترین مامان دنیایی واسه من

،   

    ،مریم جونم که دوسش دارم،سحـــــــــــــــــر خانم که واسم عزیـــزه،ترلان

    

    مهربونم که دوسش دارم،لیلای مهربونـــــــــــــــــم که واســـــــــم عزیزه، 

 

    مامان سینای مهربونم که خیلی دوستش دارم بوووووس))

       

                       دوستون دارم قد یه دنیا 

    

    راستی فکر نکنید که خیلی بــــــــی وفـــــــــا هستم و داداشامو 

    

   فراموش کردمه نه اصلا این جور نیست من همـــــــــــــه داداشامو

    

    دوست دارم و از همشون هم ممنــــــــــونم که به دیدن من میان

    

     روز والنتاین هم به همه داداشام  و آِبجی های گلـــم تبریک میگم  

 

                 

دلم هواتو کرده ......................

 

ســـــــــــــــــــلام بازم دوباره اومدم تا از دلتنگیـــــــام واستون بنویســــم 

 

نه فقط دلتنگیام بلکه غصـــــــــــــــــــــــــــه هام و درد دلهام 

 

گفته بودم شاید آپ آخرم باشه اما نه دیدم  نمیشه چون غمهای دلــــــم   

 

تمومی ندارن اونا نمیذارن که غمکده یاس آخرین آپ را داشتـــــــه باشــه  

 

غم هام و غصه هام نمی ذارن که ننویسم  درد دلهــــــام نمیخوان که من  

 

غمکده را آپ نکنم خوب حالا که اونا میخوان منم مینویســـــم  

 

امروز خیلی دلم شکست  میدونید دل شکستن یعنی چه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

 

میدونید وقتــــــــی آدم دلــــــــــش میشکنه یعنی چه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

 

امیدوارم شما هایی که دارین اینو میخونید ندونید معنی دل شکــــستن  

 

یعنی چه از خدا میخوام که دل هیچ کدومتون تا الان نشکسته باشــــــه 

 

از خدا میخوام که هیچ وقت معنی دل شکستن رو نفهمید و درکش نکنید

 

آخـــــــــــــه بخــــــــــــدا درد بدیه  باعث میشه که آدم تا مغز استـــخونش  

 

بسوزه و احساس سوختن کنه خدا نکنه که شما هم دلتـــــــــون مثل دل  

 

یاســـــــــــــــــــی بشکنه 

 

امروز بازم دل یاسی شکست مثل همیشه آخه این درد  قراره تا آخر عمر  

 

یاسی همـــــــــــراهش باشه آخــه اون به یاسی قول داده که هیچ وقـت  

 

تنهاش نذاره  

 

خوب واسه همینه که هر وقت ببینه یاسی یه کم خوشحاله و احســـاس  

 

شادی میکنه یه  جوری حضور خودشو نشون میده و به یاســــــی یادآوری  

 

میکنه که آهــــــــــــای یاسی خانوم منو فراموش نکن من هنوز همراهتم  

 

اون به یاسی میفهمونه که من هنوز نمردمه و همیشه و در همـــــــه جا  

 

همراهتم 

 

امروزم هم به محض اینکه دید یاسی خوشحاله و احساس شادمانی میکنه 

 

اومـــــــــــــــــــــــد و  پشت شیشه دل یاسی یه نشونی از خودش بجــــا  

 

 

گذاشت  

 

امروز دلم شکست و اشــــــــک این یار باوفای همیـــشگی  بازم مثــــــــل  

 

همیشه پا به پای من سوخت  

 

و این چشمای یاسی بازم شروع به باریدن کرد اما امـــــــــروز  بارون اون از   

 

جنس آب نبـــود جنـــس اشـــــــــــــک من امروز از خـــــــــــــــــــــــــون بود 

 

چشــــــــــــــــــــمای من امروز خــــون گـــــــــــــــــریه کرد نه اشـــــــــــــک 

 

دیشب خواب مامانمو دیدم بعد از یه مدت خیلی طــــــــــــولانی که به دیدنم  

 

نیومده بود دیشب اومد دیدن یاسش  دیشب مهمون خونه دل یاســــــی بود  

 

دیشب اومده بود و ازم گــــــــــــله داشت  اومده بود ازم میخواست که اینقد 

 

 خودمو عذاب ندم 

 

منم بهش گفتم که دلتنگشم  منم بهش گفتم که رویـــــــــا جونم دلم هواتو  

 

کرده گفــــــــــــتم که چرا دیگه به دیدنم نمیاد  بهــــــــش گفتم که چرا دیگه 

 

 سراغی از یاســــــــــــی نمیگیری 

 

ولی اون ساکت بود و بهم فقـــــــــــــط نگاه میکرد و اشـــــــــــــــک میریخت 

 

منم طاقــــــــــــت دیدن اشکاشو نداشتم منم داغــــــــــــون شدم  داغونتر از  

 

همیشه رویـــــــــــای من همون طور که اشــــــک میریخت کم کم مثل یه نور  

 

که رو به خاموشی باشه اونم  یواش  یواش کمرنگ و کمــرنگتر شد و یکدفعه  

 

از جلوی چشمای من  ناپــــــــــــــــــــــــــــــدید شد 

 

جیغ زدم  صداش کردم  التماسش کردم که نرو خواهش میکنم یه کـــم دیگه 

 

بمون اما رفـــــــــــــت  میدونم ازم دلگیر شد که رفت  شایـــــــدم رفت  چون  

 

طاقت  دیدن اشک های یاسمـــــــــنشو نداشت  

 

نمی دونم چـــــــــــــرا ولی رفـــت ،،، رفت و من بازم تنـــــــها شدم بازم مثل  

 

همیشه من موندم و یه دنیای  بی رحــــــــــــــــــــــــــــم 

 

بازم رویـــــــــــــــــــــــــا یاسی رو تنهــــــــــــــــــــــا گذاشت و رفـــــــــــــــت 

 

و با رفتنش  دل من شکســــــــــــت  

 

دل یاسی امروز بازم شکست  امروز  همون احسا سی رو داشتــــم که برای  

 

اولیـــــــــن بار  مامانمــــــــــــــو از دست دادم 

 

امروز بازم مثل همون روزها  احساس دلشکــــــــــستگی داشتم  امروز بازم 

 

مثل گذشته ها دلم شکست ، دلم گرفــت ، دلم خون شد، چشـــمامم هم  

 

اشـــــــــــــــک خون ریختن  

 

بخـــــــــــــــــــــــــــــــــدا داغونم دیگه تحــــــــــــــــمل ندارم دارم دیونه میشم  

 

آخـــــــــــــه ای خدای مهربون  بخدایی خودت قســـــــــــــم دارم دیونه میشم 

 

دیگه صبــــــــــــــــــــــر و طاقـــــــــــــــــــــت ندارم  دیگه تحـــــملم تموم شده 

 

واااااااای دنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیا دارم دیونــــــــــــــه میشــــــــــــــــــــم 

 

خـــــــــــــــــــدایا راحتــــــــــــــــــــــم کن  خـــدایا دیدار من و رویا رو نزدیک کن  

 

اربعین حســــــــــــــــــیــنی....................

 

 

اربعـــــــــین»، نگاهــــــــــــــــــــى مجدد به «عاشـــــــــــــــــــــــورا»ست.

امروز، روز خون گریستن دلها، و اشــــــــــــــــــــــــــک ریختن دیده هاست.

امروز، اربعین است ... یادآور شورِ عاشورایى حسین و حسینیان. و احیاگر  

 

درسهــــــــــــــــــــــــاى عاشـــــــــــــــــــــــــــــــورا!

اربعین، مراسم تجدید اندوه دودمان رسول اللّه است. و فصل گریستن دوباره،  

 

بر شهداى مظلوم «آلُ اللّه»، و بهار اشـــــک باریدن بر خاک پاک کشتــــــگان  

 

بى کفـــــــــــــــــــن دشت نینـــــــوا.

اربعیـــــــــــــــــــــــــــــــــن، خزان گلهاى روییده در گلزار علـــــــــــــوى است.

ما، سالهاست که با اربعین، پیوند «خون» و «گریه» داریم، قرنهاســـــــــت که 

 

 اربعین را، شکستنِ دوباره بغض «عاشورا» در رواقِ زمان مى شناسیــــــم و  

 

شکفتن مجدّد غنچـــــــــــــــــــــه غم بر شاخه دلمـــــــــــــــــــــــان مى دانیم.

اربعیــــــــــــــــــــــــــــن، رنگ ماتــــــــــــــــــــــــم دارد، 
 
 

 پیامبر صلــــــــــــــــــــی الله علیــــــــــــــــه و آلــــه و سلـــــــــــــــــ-م فرمود:

روزی عیسی علیه السلام به سر قبری رسید که صاحبش معـــــــــــــذّب بود. 

 

 پس از یک سال، دوباره به سر آن قبر آمد، دید که صاحبش معـــــــذب نیست. 

 

 عرض کرد: خداوندا، سال گذشته بر این قبر عبور کردم، دیدم صاحبـــــــــــش 

 

 معذب است ولی امسال که آمدم، میبینم که معذب نیست، علــــت این کار  

 

چـیـســـــــــــــــــــــت؟

خداوند به حضرت عیسی علیه السلام وحی فرمود: ای روح الله ! فرزنــــــــــد  

 

این شخص بالغ شده و راه صالح را گرفت (یا راهــــی را برای مردم اصلاح کرد) 

 

 و به یتیمی جا داد. من به خاطر عمل فرزندش، از گناه این شخـــص صرفنظر  

 

کردم.
 

اربعین حسینی بر همه ی عاشـــــــــــــــــــوراییان تسلـــــــیت باد.