غمکده یاس

**داســـــــتان تنهایی من ورویـــــــــــــــــــــا**

غمکده یاس

**داســـــــتان تنهایی من ورویـــــــــــــــــــــا**

تو کجـایی مـــــــــــــــــــــــادر...........

 

 

من شب فاصله ام، تو کجایی مادر
 

 من لب حوصله ام، تو کجایی مادر 

 

من به عادت بیمار ،تو کجایی مادر
 

 من ز دنیا بیزار ،تو کجایی مادر 

   

من به نفرین زمان، تو کجایی مادر
                                

من در آغاز خزان، تو کجایی مادر 


من به ماندن گریان ،تو کجایی مادر
 

من به رفتن خندان ،تو کجایی مادر
 

من به دل غم دارم ،تو کجایی مادر
 

من تو را کم دارم ،تو کجایی مادر ...

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی @ وبلاگ شاعر @ پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:21 ب.ظ http://shaear.persiangig.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد